Sukces konferencji Hotel & Tourism Trends Poland

Ponad 300 uczestników z 15 krajów, 74 moderatorów i panelistów, 19 sesji tematycznych i ponad 30 sponsorów – te dane jednoznacznie pokazują, że Hotel & Tourism Trends już w II edycji stało się najważniejszym wydarzeniem w branży hotelarskiej w Europie Środkowej.

rs-2014-11-11

Katarzyna Sobierajska, podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, zwróciła uwagę na rosnący udział turystyki w PKB Polski, natomiast Bartłomiej Walas, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, w bardzo interesujący sposób przedstawił i omówił najnowsze trendy w światowej turystyce i ich wpływ na branżę hotelową w Polsce.

rs-2014-11-12

Pierwszy dzień konferencji to inspirujące dyskusje liderów branży hotelarskiej, turystycznej, rynku spotkań, turystyki medycznej i kulinarnej, którzy w pięciu panelach tematycznych rozmawiali na tematy dotyczące m.in najważniejszych wyzwań dzisiejszego hotelarstwa, gdzie najlepiej inwestować w hotele i w jakich segmentach rynku, roli marki hotelowej w sukcesie inwestycji, specyfice współczesnego gościa hotelowego, a także tego, jak Polska powinna być promowana za granicą. Zwieńczeniem pierwszego dnia konferencji była uroczysta gala konkursu Hotelarz Roku 2014, podczas której ogłoszeni zostali zwycięzcy w siedmiu kategoriach. Towarzyszący jej koktajl, w którym wzięło udział ponad 200 osób, był wyjątkową okazją do wielu kuluarowych rozmów.

rs-2014-11-13

Drugi dzień konferencji to tematyczne sesje panelowe. Część inwestycyjna moderowana była przez Janusza Mitulskiego z firmy doradczej Horwath HTL, część operacyjną prowadził Andrzej Przeniosło, pełnomocnik zarządu hotelu Warszawianka, a część e-commerce moderował Miłosz Stanisławski, dyrektor generalny hotelu Sound Garden w Warszawie. Partnerem Strategicznym konferencji – podobnie jak w poprzednim roku – został Orbis SA, który zapewnił znakomity catering oraz udostępnił uczestnikom pięknie wyremontowane wnętrza flagowego hotelu sieci Accor w Polsce – Sofitel Warszawa Victoria w Warszawie. Hotel & Tourism Trends 2014 otrzymał najwyższe noty od jego uczestników, nie tylko za poziom merytoryczny, ale także za oprawę techniczną, którą zapewniła firma Samsung – drugi z partnerów strategicznych. – Uczestnicy naszej konferencji mieli możliwość zadawania pytań przy pomocy specjalnie do tego przygotowanych tabletów firmy Samsung, co pozytywnie wpłynęło na poziom interakcji między ekspertami a uczestnikami konferencji – powiedział Rafał Szubstarski, redaktor naczelny magazynu „Hotelarz”. Złotymi sponsorami wydarzenia zostały firmy Life Fitness, Marell, Precor, Profitroom, Staffer, InterContinental Hotels Group, Matmarco, Availpro, Choice Hotels, Zdrojowa Invest oraz Agnella.

rs-2014-11-14

Wydanie: 9/2014, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail