Promocja Dubaju

Linie Emirates wspólnie z Wydziałem ds. Promocji Turystyki i Handlu Dubaju rozpoczęły nową ogólnoświatową kampanię promującą rozmaite oblicza tego miasta. Ryanair i Booking.com Irlandzki przewoźnik ogłosił wejście w partnerstwo z Booking. com, światowym liderem w zakresie rezerwacji zakwaterowania online.

rt-2014-12-12

Dzięki temu klienci linii lotniczej Ryanair mają bezpośredni dostęp na stronie internetowej Ryanair.com do największej liczby hoteli i innych obiektów w atrakcyjnych cenach. W ten sposób tani przewoźnik poszerza swoją ofertę hoteli, ponieważ już od dłuższego czasu na stronie internetowej można było poza rezerwacją biletu lotniczego zarezerwować od razu hotel i inne usługi, tworząc de facto gotowy pakiet turystyczny. W ten sposób przewoźnik rozszerza swoje usługi na działalność zarezerwowaną dotychczas dla touroperatorów. Umowa z Booking.com jest kolejnym z etapów realizacji programu „Always getting better”, polegającego na nieustannym wprowadzaniu coraz lepszych rozwiązań dla klientów, takich jak np. nowa strona internetowa oraz aplikacja mobilna z mobilnymi kartami pokładowymi oraz pakiety usług Family Extra i Business Plus.  8 Dreamlinerów zamówił LOT Warta 20 milionów dolarów kampania „Do zobaczenia w Dubaju” należy do największych akcji promocyjnych zorganizowanych przez linie Emirates wspólnie z Wydziałem ds. Promocji Turystyki i Handlu Dubaju. Jest ona skierowana do odbiorców na całym świecie, a w szczególności obejmie rynki w Europie, Azji, Afryce, Ameryce Łacińskiej i na Bliskim Wschodzie. – Dubaj to port przesiadkowy, ale również miejsce, do którego chętnie przyjeżdżają goście z całego świata. Miasto jest naszą wizytówką i tym co nas wyróżnia. Zawsze dążyliśmy do tego, aby łączyć Dubaj i świat ze sobą – powiedział Jego Wysokość Szejk Ahmed bin Saeed Al Maktoum, prezes zarządu Grupy Emirates. W mieście realizowany jest program Vision 2020. W zeszłym roku do Dubaju przyjechało ponad 11 milionów turystów z zagranicy. Linie Emirates wspólnie z Wydziałem ds. Promocji Turystyki i Handlu stale promują miasto w każdy możliwy sposób – podczas wydarzeń międzynarodowych i branżowych, poprzez sponsoring czy kampanie promocyjne. Poprzez reklamę w prasie, telewizji i na ulicach miast kampania „Do zobaczenia w Dubaju” będzie promowała zarówno popularne, jak i te mniej oczywiste atrakcje Dubaju. Większości turystów dobrze znane są słynne budynki Dubaju, takie jak Burdż Al Arab, Burdż Chalifa czy Dubai Mall, jednak miasto oferuje znacznie więcej atrakcji i wrażeń – od wycieczek na pustynię, poprzez przepiękne plaże i rozmaite sporty wodne, po coraz większą liczbę wydarzeń kulturalnych czy doskonałą kuchnię, która zdobywa popularność na całym świecie. Miasto rozwinęło się dzięki licznym inwestycjom w infrastrukturę turystyczną, w znacznej mierze przy udziale linii Emirates i sektora lotniczego. Linie Emirates nie tylko zapewniły niezbędne połączenia lotnicze dla turystów i biznesmenów, ale także angażowały się w organizowane w Dubaju światowej rangi wydarzenia, które przyciągają uwagę i gromadzą gości z całego świata, jak chociażby turniej Emirates Airline Dubai Rugby 7s, festiwal literatury Emirates Airline czy międzynarodowy festiwal filmowy w Dubaju.

Wydanie: 10/2014, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail