Air France podejmuje wyzwanie

Tradycyjne linie lotnicze mają problem, by znaleźć swoje miejsce na europejskim rynku. Wyróżnić się i zdobyć względy pasażerów stara się również Air France.

rt-2014-12-47

Niewątpliwie działania największych i najważniejszych linii lotniczych, do jakich zalicza się Air France, mają wpływ na cały rynek. To właśnie najwięksi gracze najczęściej wyznaczają nowe trendy. Francuski przewoźnik przedstawił właśnie plany zmian, jakie wprowadza na średnich i krótkich dystansach. Nie jest tajemnicą, że to właśnie na rynku lotów średniodystansowych odbywa się obecnie najbardziej zacięta walka pomiędzy tradycyjnymi a niskokosztowymi przewoźnikami. A jak podaje Air France pasażerowie latający na średnich i krótkich trasach stanowią ponad 80 proc. klientów linii. Z tego powodu największe zmiany obejmą właśnie ten segment podróży. Wyróżnikiem ma być jakość, nie zaś najniższe taryfy za wszelką cenę. Szefowie linii prezentując nowości stale podkreślali „francuski dotyk” we wszystkich nowościach, od designu nowych foteli po dania kuchni francuskiej serwowane na pokładzie.

Inni niż low-costy

Analizując proponowane zmiany, widać w nich tendencje do wyróżniania się przede wszystkim jakością, nie zaś ceną. Co w przypadku konkurowania z tanimi przewoźnikami wydaje się jedyną alternatywą. Z drugiej strony przy zaoferowaniu licznych usług dodatkowych przewoźnik wyciągnął wnioski z działania niskokosztowych konkurentów. Wprowadzono więc elementy, które cieszyły się uznaniem pasażerów. W efekcie widać wyraźną próbę zaoferowania usług z możliwością dopasowywania ich do potrzeb pasażerów przy...

Wydanie: 10/2014, TRANSPORT
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail