Polski rynek travelowy

Na konkurencyjnym rynku można przebić się sprytem, wprowadzając rozwiązania szyte na miarę i nowatorskie. To elementy, które legły u podstaw rozwoju klubów travelowych w Polsce i na świecie.

pws-2015-01g-07

Dziś mają już stabilną pozycję w branży turystycznej. Podejmując międzynarodową współpracę, ich przedstawiciele mogą dzielić się zarówno doświadczeniem, jak i wiedzą dotyczącą specyfiki odbiorców i rynków.

Czym właściwie jest klub travelowy?

Klub travelowy Travelist.pl to serwis pełniący funkcję bazy ofert pobytów hotelowych, dostępnych w najniższych na rynku cenach, ale jedynie dla zarejestrowanych klubowiczów. Warto dodać, że rejestracja w klubie jest bezpłatna. Bywa mylony z serwisami rezerwacyjnymi, jednak jego funkcjonowanie odróżnia zdecydowanie większa złożoność. Klub nie tylko oferuje pobyty w hotelach, ale przede wszystkim inspiruje swoich klubowiczów, prezentując im różnorodne oferty, dostosowane do ich potrzeb i konkretnych momentów w roku. Trafia także do osób, które nie mają sprecyzowanych potrzeb. Klubowicze znajdują inspirację w cotygodniowych newsletterach z najlepszymi ofertami przygotowanymi pod różnym kątem (np. najlepsze hotelowe baseny), w kanałach tematycznych na portalu oraz w dostępnym na stronie Magazynie. To sprawia, że osoby należące do klubu mogą dzięki niemu inspirować siebie i bliskich do wyjazdów, mając do dyspozycji różnorodne hotele położone w ciekawych miejscach w Polsce i nie tylko.

Szybki sukces

Travelist.pl powstał w marcu 2013 roku i był pierwszym takim serwisem w Polsce. Jego założycielami są Polacy, jednak sprawny rozwój klubu szybko został dostrzeżony w Europie i w połowie maja 2014 roku, z inicjatywy zagranicznych inwestorów, klub połączył się z brytyjską grupą Secret Escapes, działającą na podobnych zasadach co nasz rodzimy Travelist. Kierownictwo i nazwa polskiej marki pozostały niezmienione. Dzięki połączeniu z Secret Escapes przed klubem travelowym otworzyła się perspektywa sprzedaży pobytów w zagranicznych hotelach (powoli wprowadzana), a także możliwość korzystania z międzynarodowego know-how i dodatkowych funduszy na marketing.

pws-2015-01g-08

Różne rynki,...

Wydanie: 11/2014, ŚWIAT BRANŻY
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail