Mobilgeddon ruszył

Strony internetowe branży turystycznej, które nie są zoptymalizowane dla smartfonów i tabletów, mogą zacząć spadać w rankingu Google.

Właśnie weszły w życie nowe zasady umieszczania stron w wynikach wyszukiwania w tej najpopularniejszej przeglądarce. Preferowane będą strony dostosowane do urządzeń mobilnych. Te, które gorzej spełniają wymogi tych urządzeń, znacznie spadną w wynikach wyszukiwania. Według Financial Times niektórzy eksperci optymalizacji wyszukiwarek nazwali przesunięcie „mobilegeddon”. Specjaliści zauważają jednak, że pełne skutki zmian nie będą widoczne natychmiast i firmy powinny skutecznie, ale przemyślanie dostosować swoje strony do nowych wymogów. Niewłaściwe przeprowadzenie zmian może spowodować jeszcze gorsze skutki niż korzystanie ze starej strony i spadek w wynikach wyszukiwania.

Wydanie: 1/2015, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail