Staliśmy się nr 1 świat branży

Europejski rynek internetowych biur podróży jest bardzo rozdrobniony i nie daje już tak wielu możliwości rozwoju, zwłaszcza gdy jest się nowym graczem. Właśnie dlatego łączenie sił jest tak ważne – mówi Philipp Brinkmann, CEO Tripsta.

pws-2015-04c-30

Od kiedy trwały rozmowy o fuzji Tripsta i airtickets?

Z pierwszą ofertą i propozycją wyszła Tripsta. Negocjacje trwały około 12 miesięcy, a do sukcesu przyczyniło się wiele osób. Aby fuzja mogła dojść do skutku, konieczne było przeprowadzenie wielu rozmów, zarówno z właścicielami airtickets, jak również z inwestorami, członkami globalnego systemu dystrybucji (tzw. GDS) i z kilkoma innymi osobami.

Co było powodem, że obie firmy zdecydowały się na połączenie?

Europejski rynek internetowych biur podróży jest już bardzo rozdrobniony i nie daje już tak wielu możliwości rozwoju, zwłaszcza gdy jest się nowym graczem. Właśnie dlatego łączenie sił jest tak ważne, jeśli chce się stworzyć mocny biznes. Fuzja Tripsty z airtickets spowodowała powstanie silnej i konkurencyjnej firmy na rynku e-commerce. Warto podkreślić, że utworzona właśnie w ten sposób nasza firma stała się jednocześnie największym internetowym biurem podróży w Europie Południowo-Wschodniej.

Na niektórych rynkach działają obie firmy. Jak będzie rozwiązana ta kwestia?

Tripsta i airtickets będą nadal działać na obecnych rynkach pod dotychczas istniejącymi markami z nowym CEO, czyli ze...

Wydanie: 1/2015, ŚWIAT BRANŻY
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail