Turyngia gospodarz GTM

Już za nami tegoroczna, 41. giełda produktu niemieckiego – German Travel Mart (GTM). Po raz pierwszy w historii jej uczestnicy mieli możliwość poznania Turyngii, gdzie w Erfurcie i w Weimarze odbywały się główne wydarzenia.

pws-2015-06g-17

W terminie od 25 do 28 kwietnia przybyło tu łącznie 600 touroperatorów i przedstawicieli mediów z 45 krajów. Największe delegacje reprezentowały Europę (342 os.) i Azję (110 os.). Produkty niemieckie przedstawiało 340 wystawców, wśród których dominowały sektory: hotelarstwo, transport i lokalne oraz regionalne organizacje turystyczne, zajmujące się nie tylko promocją oferty turystycznej, ale także rezerwacją szerokiego wachlarza usług.

Giełda jest skuteczną platformą B2B, stwarzającą możliwość zarówno nawiązywania kontaktów, jak i ich podtrzymywania w celu organizacji imprez przyjazdowych do Niemiec. Z badań przeprowadzonych wśród międzynarodowych touroperatorów w ubiegłym roku wynika, że formuła ta bardzo się sprawdza, czego dowodem była pozytywna ocena wystawiona przez 80 proc. ankietowanych. O wysokim poziomie decyduje również bardzo atrakcyjny program towarzyszący, na który składają się liczne wycieczki i wydarzenia kulturalne, jak koncerty, przedstawienia, eventy – pokazujące miejscowe tradycje. Organizatorzy dbają też o wymiar edukacyjny przedsięwzięcia, przygotowując seminaria dla touroperatorów. I ch głównymi tematami w tym roku były: nowości produktowe strategicznych partnerów DZT i najnowsze narzędzia stosowane w dystrybucji podróży do Niemiec.

pws-2015-06g-18

pws-2015-06g-19

pws-2015-06g-20

Wyniki

Głównymi organizatorami G TM były spółka Thüringer Tourismus GmbH i Niemiecka Centrala Turystyki (DZT), na czele której stoi jako przewodnicząca zarządu Petra Hedorfer. Podczas konferencji zapoznała jej uczestników z wynikami, jakie osiągnęły Niemcy w różnych aspektach ruchu turystycznego w roku 2014: liczba noclegów z zagranicy wyniosła 75,6 mln (wzrost o 5,1 proc.), przy czym 75 proc. korzystało z hoteli. Kolejność wg krajów jest następująca: Holandia, Szwajcaria, U SA, Wielka Brytania, Włochy, Aus t r i a , Francja, Dania, Belgia, Polska. Jest czytelne, że najważniejszym rynkiem przyj a z d o w y m jest Europa (wzrost o 4,2 proc.). Dzięki tym rezultatom Niemcy plasują się już od pięciu lat na 2. miejscu po Hiszpanii wśród kierunków podróży Europejczyków. Zagraniczni turyści...

Wydanie: 3/2015, ZAGRANICA
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail