Kampania Rainbow

„Poznaj cały świat przeżyć” hasłem kampanii Lato 2016 w Rainbow przygotowanej przez Fat Baby.

Celem kampanii jest nie tylko zachęcenie i przekonanie klientów do zalet planowania wakacji z dużym wyprzedzeniem, ale pokazanie przeżyć związanych z poznawaniem nowych miejsc. Akcja obejmuje spoty emitowane w telewizji, kampanię w internecie, OOH oraz materiały w punktach sprzedaży. Strategię i kreację kampanii przygotowały agencje Fat Baby oraz Twin. Biuro rozpoczęło również sprzedaż kolejnego kierunku realizowanego bez międzylądowań Dreamlinerem LOT-u, na lato 2016. Od 21 czerwca klienci touroperatora polecą do Indonezji, na wyspę Bali, który będzie realizowany dreamlinerem w okresie letnich wakacji.

Wydanie: 7/2015, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail