Co 3 pasażer PKP Intercity kupuje bilety online

Coraz więcej osób kupując bilety na przejazdy pociągami PKP Intercity korzysta z nowoczesnych kanałów sprzedaży.

rt-2015-11a-14

Pasażerowie PKP Intercity bilety mogą kupować nie tylko na dworcach, w kasach czy w biletomatach. Transakcji można dokonać także w internecie na stronie przewoźnika czy za pomocą aplikacji mobilnych IC Mobile Navigator oraz SkyCash. Sprzedaż online cieszy się coraz większym zainteresowaniem podróżnych. – Tylko od początku roku za pośrednictwem kanałów zdalnych sprzedaliśmy 5,7 mln biletów. Porównując rok do roku, liczba transakcji wzrosła o ponad 100 proc. – mówi Michał Hackiewicz, dyrektor wykonawczy ds. sprzedaży i marketingu PKP Intercity. Na zakup biletu w sieci decyduje się już co trzeci nasz pasażer. Najwięcej biletów online sprzedajemy na przejazdy pociągami Pendolino. Zdarza się, że nawet połowa wszystkich transakcji dotyczy właśnie tej kategorii pociągu – dodaje. Wraz z rosnącą sprzedażą online rozwijana jest oferta dostępna w internetowym systemie. Dzięki temu poza standardowymi biletami na przejazdy pociągami PKP Intercity, za pośrednictwem strony internetowej czy aplikacji mobilnej można już kupić bilet miesięczny, ofertę weekendową czy pobrać bezpłatny bilet dla dziecka mającego nie więcej niż cztery lata. Nie zapomniano też o tych pasażerach, którzy wybierają krótkie podróże – bilety online sprzedawane są na trasy liczące min. 20 km (dotychczas 50 km). Jesienią pojawiło się kolejne udogodnienie w postaci wymiany lub zwrotu biletu bez konieczności składania reklamacji. Teraz po zakupie nowego biletu następuje automatyczny zwrot należności za wcześniejszy bilet.




 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail