Rejsclub.pl podsumował rok

W drugim półroczu minionego roku wzrost sprzedaży wyniósł aż 27 proc. Na te imponujące wyniki sprzedaży ma wpływ nie tylko rosnące zainteresowanie klientów rejsami wycieczkowymi, ale również poczynione w ubiegłym roku zmiany w strukturze firmy, rozwój działu incentive, poszerzenie oferty o nowe produkty (m.in. rejsy rzeczne, żaglowe, pakiety dynamiczne), liczne warsztaty i zwiedzania statków wycieczkowych organizowane dla agentów, inwestycje w system rezerwacyjny oraz marketing.

pws-2016-01a-03

W styczniu Rejsclub.pl dodatkowo poczynił ukłon w stronę agentów i podniósł im prowizje za sprzedaż na 2016 rok. Było to możliwe dzięki dobrym wynikom w 2015 roku i uzyskaniu lepszych warunków współpracy z częścią armatorów. W pierwszych tygodniach bieżącego roku obserwujemy również rosnące zainteresowanie klientów rejsami. Statki wycieczkowe są nowoczesne, tworzone z myślą o bezpieczeństwie i komforcie pasażerów. Wszystkie osoby wchodzące na statek są rejestrowane i poddawane szczegółowym kontrolom bezpieczeństwa. Tak jak wszędzie w ostatnich latach, procedury na statkach zostały mocno zaostrzone. To samo dotyczy tras: kiedyś wyznaczano je pod kątem atrakcji turystycznych, dzisiaj ogromny wpływ na nie mają działania terrorystów. Jeśli w danym kraju coś niedobrego się wydarzy, trasa natychmiast jest zmieniana, a potencjalnie niebezpieczny port zastępowany innym. I tak w ubiegłym roku z rozkładów rejsowych zniknął Tunis czy Aleksandria, w tym roku już niewiele statków zawija do Hajfy i co rusz kolejny armator rezygnuje ze Stambułu. Portów na świecie jest mnóstwo, więc to żaden problem zastąpić ciekawe miejsce jeszcze ciekawszym




 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail