Wyniki Rainbow Tours

Przychody ze sprzedaży Rainbow Tours w 2015 roku wyniosły 1,117 mld złotych i są wyższe od przychodów osiągniętych w 2014 o 160,6 mln złotych, co stanowi wzrost aż o 17 proc.

pws-2016-03z-03

Na wzrost przychodów miało wpływ między innymi zwiększenie przychodów ze sprzedaży z tytułu imprez turystycznych (o 18,2 proc.) oraz wzrost liczby klientów. W 2015 roku liczba uczestników imprez turystycznych wyniosła 300,2 tys. osób, co stanowi wzrost o 17,9. Zysk netto osiągnięty przez spółkę wyniósł 34,2 mln złotych i okazał się wyższy o dwa mln złotych w stosunku do 2014 roku, co stanowi wzrost o sześć proc. Rok 2015 był rokiem wielu zmian w samej spółce oraz nowych strategii. Do takich można zaliczyć tworzenie własnej sieci hotelowej czy rozpoczęcie procesu zmiany wizerunku i tożsamości wizualnej. Zaskakująco dobry wynik osiągnięto w IV kwartale 2015 roku, czyli w okresie, w którym z racji niskiego sezonu w branży trudno o wysokie przychody. Okazuje się, że konsekwentnie budowana od kilku lat strategia specjalisty nr 1 od podróży egzotycznych przyniosła oczekiwane efekty, bowiem kwartał zakończono wzrostem przychodów o 4,2 proc. i poprawą wyniku netto. W IV kwartale 2015 spółka wypracowała zysk netto w wysokości 0,9 mln zł, podczas gdy w IV kwartale 2014 roku spółka poniosła stratę netto w wysokości 2,4 mln zł. Niewątpliwym hitem okazała się Kuba.

Wydanie: 11/2015, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail