To będzie ewolucja, nie rewolucja

Chciałbym, aby samorządy i ROT-y dostrzegły w Polskiej Organizacji Turystycznej strategicznego partnera i vice versa – mówi dr Wojciech Fedyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

pws-2016-04aj-09

Jakie będą najbliższe działania Polskiej Organizacji Turystycznej pod nowym kierownictwem?

Przede wszystkim będę chciał rozwijać współpracę z wszelkimi podmiotami, które są zainteresowane rozwojem turystyki. Chciałbym również zacieśnić współpracę z Ministerstwem Sportu i Turystyki i dotychczasowymi partnerami POT. Poza tym, POT przecież działa nieprzerwanie, i moim celem jest rozwijanie działań, a nie ich paraliżowanie. Kontynuowane będą więc zaplanowane wcześniej projekty własne POT czy podejmowane nowe akcje, takie jak „Polska za pół ceny”, „Wypoczywaj w kraju”, realizowane przez Ministerstwo Sportu i Turystyki przy naszym wsparciu organizacyjnomerytorycznym. W tym roku czekają nas również duże imprezy. W Polsce będą to Światowe Dni Młodzieży, a za granicą – Euro 2016 we Francji, w które POT jest aktywnie włączona. W przypadku akcji „Polska za pół ceny” aktywnie wspieramy MSiT w przygotowywaniu procedur przetargowych na komponenty promocyjne projektu, a POT będzie się starał również pilnować, by „za pół ceny” nie oznaczało byle jak. Oczywiście wprowadzę zmiany w systemie organizacyjno-merytorycznym POT, jednak jeśli ktoś spodziewał się gwałtownych ruchów i nagłych zmian, będzie zawiedziony. To będzie ewolucja, nie rewolucja, bo dobra zmiana to zmiana przemyślana. Na razie analizuję strukturę i budżet organizacji. Mam koncepcję zmian i zaczynam je stopniowo realizować. Jednak jest jeszcze zbyt wcześnie (kilka dni pełnienia funkcji), by mówić o szczegółach. Dzięki temu, że w ostatnich latach funkcjonowałem poza strukturą POT i ROT-ów czy LOT-ów, mam pewien dystans do tych organizacji i widzę, co warto zachować, a co trzeba zmienić. Chciałbym, aby samorządy i ROT -y dostrzegły w Polskiej Organizacji Turystycznej strategicznego partnera i vice versa. Wa

r

to też odświeżyć działanie zespołu ds. turystyki przy Konwencie Marszałków i w tej sprawie będę podejmował próby spotykania i zachęcania do tego modelu współpracy marszałków województw.

Czy uważa pan, że ten model promocji Polski jest dobry?

Obecnie ten model trójstopniowy to LOT, ROT i POT. Pewne rzeczy można i należy tu poprawić, w kontekście precyzyjnego podziału zadań czy wspierania nowych kanałów komunikacji i e-turystyki, którą powinniśmy stale wzmacniać. Inną rzeczą do poprawy jest kwestia budowania projektów promocyjnych opartych na montażach finansowych z ROTami (a także LOT-ami), samorządami województwa czy euroregionami. Na pewno istotne jest wspieranie systemów programów...


Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail