Polska branża spotkań na Stadionie Narodowym

O znaczeniu i atrakcyjności turystyki biznesowej dla gospodarki nie trzeba nikogo przekonywać. Dobrze więc, że polska branża ma miejsce do wymiany doświadczeń i integracji.

pws-2016-04aj-24

pws-2016-04aj-25

pws-2016-04aj-26

Po raz czwarty na StadioniOtóż w 2014 roku same noclegi hotelowe wynikające z uczestnictwa w konferencjach, kongresach, targach czy wystawach, które udało się policzyć w ramach statystyk gromadzonych przez Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej, były warte ok. 1,2 mld zł. A przecież noclegi stanowią tylko ułamek wartości tego rynku. Koszty organizacji imprez, uczestnictwa w nich, podróży, zakupy usług i towarów, generowane w związku z działaniami tej branży, to wielokrotność tej wartości.

czym mówiono?

Pierwszego dnia odbyła się konferencja Poland – Meetings Destination. „Przemysł spotkań w Polsce, czyli duży potencjał dla gospodarki”. W formie dyskusji panelowych zastanawiano się nad rolą spotkań i ich wpływem na lokalną i krajową gospodarkę. Zaproszeni eksperci przedstawiali swoją wizję branży i analizowali jej działania w procesie realizacji przedsięwzięć. W kolejnych dniach odbyły się kolejne wydarzenia. We wtorek 15 marca zorganizowano warsztat Stowarzyszenia Branży Eventowej – Pasja, emocje, siła: Jak przetrwać w świecie event managementu i skąd czerpać moc do działania. Celem organizatorów było zachęcenie do dyskusji na temat wyzwań i problemów, jakie stoją przed środowiskiem eventowym. Dlatego Stowarzyszenie Branży Eventowej zaproponowało formułę warsztatów, aby każdy mógł zabrać głos w poruszanych kwestiach. Taka forma spotkania pozwoliła na wzajemne poznanie się i nawiązanie tak cennych w branży kontaktów. Do udziału w wydarzeniu zaproszono wyjątkowych gości, którzy swoim doświadczeniem dzielili się ze słuchaczami. Zaprezentowali oni, jak ważna jest pasja do tego, co robimy, oraz jak wydobyć z siebie moc i przekuć ją w sukces. Udowodnili, że wiara w siebie i przebojowość w świecie event managementu to cechy podstawowe. Kolejny dzień to Inspiration Booster – Siła inspiracji w biznesie i rozwoju osobistym. Spotkanie poświęcone było branży incentive travel, która w XXI wieku w obliczu dynamicznie zachodzących zmian rynkowych i technologicznych stoi przed kolejnymi wyzwaniami. Zmieniające się warunki konkurowania, potrzeby oraz oczekiwania klientów, metody komunikacji i budowania relacji, wymagają od twórców programów motywacyjnych innowacyjnego podejścia i znajomości nowych trendów. Organizatorzy dostarczali uczestnikom dawkę najnowszej wiedzy z motywacji, komunikacji i sprzedaży. W czwartek miało miejsce Forum Hoteli i Zleceniodawców. Dobre praktyki na rynku konferencji i eventów. W trakcie spotkania zastanawiano się, jak hotele powinny współpracować z organizatorami nadchodzących wydarzeń oraz nad ekonomicznym wpływem branży na gospodarkę Polski. Szukano niestandardowych możliwości międzynarodowej promocji polskich obiektów kongresowych i...


Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail