Branża na Facebooku

2014-06-27

Największy w Polsce raport o branży turystycznej na facebooku. Trendy i zachowania klientów, aktywność biur podróży. Firma NapoleonCat.com przebadała ponad ponad 6500 tysiąca stron biur podróży, hoteli, linii lotniczych, lotnisk, muzeów, blogów podróżniczych. Dzięki temu możemy zrozumieć schematy zachować osób, które są zainteresowane turystyką i skuteczniej prowadzić działania marketingowe w największym serwisie społecznościowym świata.

Raport pokazuje kim są użytkownicy Facebooka, jakich kierunków szukają, jakie są najlepsze godziny i dni publikacji, pokazujemy największe strony turystyczne, biur podróży, blogów, przedstawiamy pełen obraz polskiej turystyki na Facebooku.
I cóż się okazuje?

Exim, Travelplanet, Itaka to największe pod względem liczby fanów fanpage.

Dzięki tak kompleksowemu badaniu można poznać nie tylko demografię użytkowników czy profile najlepszych graczy, ale również co lubią a czego nie lubią klienci na tym portalu społecznościowym.
- Warto także analizować sezonowe zachowania zarówno internautów jak i aktywności samych biur podróży na Facebooku. Obserwujemy tu dwa szczyty: na początku sezonu zimowego i letniego - zwraca uwagę Oskar Berezowski, analityk NapoleonCat.com.

Zmiany wprowadzane przez Facebooka czynią go także doskonałym narzędziem dla marketerów. W żadnym innymi portalu społecznościowym nie można tak precyzyjnie kierować przekazu reklamowego.
Pełny raport, nad którym Rynek Turystyczny ma patronat znajduje się pod linkiem:
http://napoleoncat.com/travelbook2014/

Aktualności


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail