Warto sprzedawać polisy

Rynek ubezpieczeń turystycznych w ostatnich latach systematycznie rósł. Jak głoszą prognozy, wzrost ten ma się utrzymać, a co ważne, jednym z regionów, gdzie będzie on najsilniejszy, ma być Europa.

rt 2017 04rr 15

 

  Na wzrost tego rynku ma wpływ wiele czynników, w tym rosnąca świadomość potrzeby ubezpieczania się. Na tym polu w naszym kraju jest sporo do zrobienia, co stwarza szansę wygenerowania dodatkowych dochodów. Jest to interesujące zarówno dla biur prowadzących sprzedaż tylko online, jak i tych, które mają tradycyjne punkty sprzedaży. W roku 2015 połowę przychodów wygenerowała sprzedaż przez tradycyjne kanały, takie jak biura podróży czy pośrednicy turystyczni. Prognozy na najbliższe lata przewidują zachowanie tej proporcji, co dobrze wróży podmiotom z branży turystycznej. 

Jakie polisy?



Andrzej Jarczewski

Wydanie: 4/2017, ŚWIAT BRANŻY
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail