Największą trudnością było i jest znalezienie i zaangażowanie w tworzenie projektu odpowiednich osób

Postanowiliśmy stworzyć portal T-OFFICE WSZYSTKO DLA TURYSTYKI, który łączyłby te dwie funkcje: dostarczanie informacji o usługodawcach dla turystów oraz informacji turystycznej o okolicach, infrastrukturze i ofercie turystycznej, kulturalnej i rozrywkowej – mówi Leszek Baryła, prezes zarządu T-OFFICE Sp. z o.o.

rt 2017 04rr 18

  

Czym jest T-OFFICE?

Projekt T-OFFICE to przede wszystkim powiązanie dwóch działalności: komercyjnej (Biuro Podróży T-OFFICE Travel, usługi przedstawiciela handlowego i innych działań o charakterze komercyjnym) z działalnością non profit, której efektem jest udostępnienie serwisów internetowych z informacją turystyczną zarówno tą ogólną (wyszukiwarka noclegów, mapy, wizytówki obiektów, przewodnik turystyczny), jak i z preferencyjną dedykowaną miłośnikom konkretnych form wypoczynku i turystyki. Chciałbym także wspomnieć o działalności naszej fundacji T-OFFICE DLA TURYSTYKI, która za cel nadrzędny postawiła sobie umożliwienie dostępu do inspirującego świata podróży ludziom starszym, niepełnosprawnym i wykluczonym społecznie, czyli wszystkim tym, którzy bez pomocy nie zdołaliby doświadczyć magii turystyki. Fundacja zaspokaja podróżniczą ciekawość młodzieży. Dajemy nadzieję i spełniamy marzenia. Naszym wielkim marzeniem jest, aby hasło „Turystyka bez barier” stało się rzeczywistością. Pragniemy, by z nami wszyscy mieli równe szanse na odbywanie podróży życia i poznawanie obcych kultur w duchu wzajemnego szacunku i zaufania. Wszystkie te działania prezentujemy na portalu T-OFFICE WSZYSTKO DLA TURYSTYKI. 

Skąd wziął się pomysł na taki biznes?

Przede wszystkim łączy nas, twórców pomysłu na T-OFFICE, pasja podróżowania. Bardzo często korzystaliśmy z różnego rodzaju wyszukiwarek ofert turystycznych i nigdy nie otrzymaliśmy pełnej informacji o miejscu lub obiekcie, którym byliśmy zainteresowani. Zazwyczaj była to szczegółowa informacja o cenach, wolnych pokojach, terminach czy też ofertach...



Rozmawiał Zbigniew Adamów-Bielkowicz

Wydanie: 4/2017, WYWIAD
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail