Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



VII Kongres promocji Mazowsza - zakończony

2017-06-10

Jak efektywnie zarządzać wizerunkiem, zbudować jego spójny obraz, ale też co robić w sytuacjach kryzysowych i jakie są największe wyzwania w promowaniu miast, gmin czy powiatów w XXI w.? Na te i inne pytania odpowiadali dziś eksperci, praktycy marketingu oraz przedstawiciele mazowieckich jednostek samorządu terytorialnego podczas VII Kongresu Promocji Mazowsza.

qHx5nFaOjWmYqLbCWGZodsc 8093

– Tegoroczny Kongres Promocji Mazowsza poświęcony jest marce. Cały czas musimy się uczyć, jak postępować z marką, jakie działania należy podejmować, aby była ona silna. Tworzenie marki jest bowiem bardzo odpowiedzialnym zadaniem, wymagającym współpracy wszystkich podmiotów działających na terenie danego regionu – podkreśla Izabela Stelmańska, z-ca dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki w UMWM.

W tym roku uczestnicy kongresu mogli wziąć udział w czterech blokach tematycznych. Podczas pierwszego poświęconego Zarządzaniu marką, uczestnicy mogli dowiedzieć się, jak koordynować działania promocyjne na rzecz budowania spójnej marki oraz jak zarządzać wizerunkiem marki podczas kryzysu.

– Budowanie marki to proces długi, wymaga współpracy i koordynacji na wielu płaszczyznach i pomiędzy wieloma podmiotami. Problem pojawia się, kiedy nadchodzi kryzys. Warto pamiętać, aby w takiej sytuacji nie popełniać kardynalnych błędów, którymi najczęściej są zamknięcie przed mediami, unikanie dialogu, brak otwartej i spójnej komunikacji, brak planu działania i ich koordynacji – wymienia dr hab. Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.

Temat drugiego bloku to Marka w przestrzeni, w którym przedstawiona została rola systemu identyfikacji wizualnej i znaczenie architektury dla tożsamości marki miejsca.Blok trzeci to warsztatydotyczące wykorzystania danych z monitoringu portali społecznościowych na potrzeby promocji samorządu czy te dotyczące komunikowania się przy pomocy Youtube’a.

– Chcemy, aby warsztaty nawiązywały do nowych trendów pojawiających się w marketingu. W tym roku stawiamy na skuteczną komunikację i promocję w portalach społecznościowych i na kanale YouTube – dodaje Izabela Stelmańska.

Spotkanie zamknęła dyskusja o promowaniu się miasta, gminy czy powiatu przez inicjatywy sportowe czy wydarzenia kulturalne w ramach bloku Kultura i sport.

 


Polecamy

Polecamy także:

#VisitPoland – Polska oczami youtuberów
Minister Sportu i Turystyki Witold Bańka, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji Paweł Szefernaker oraz prezes Polskiej Organizacji...

Neckermann rozpoczął zimę
Zimowa oferta Neckermanna jest już w sprzedaży, a najnowsze katalogi w biurach podróży.   Biuro zaprasza klientów na najlepsze stoki Europy oferując bogaty wybór...

Konkurs na dyrektora ZOPOT w Rzymie
  Polska Organizacja Turystyczna ogłasza konkurs na stanowisko DYREKTORA Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w...

Jarosław Jeschke rezygnuje z funkcji CEO Small Planet
Small Planet Airlines Sp z o.o. informuje, że Jarosław Jeschke rezygnuje ze swojej obecnej roli dyrektora zarządzającego (CEO) z przyczyn zdrowotnych. Zarząd Small...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne