KLM wysyła karty pokładowe przez Twittera

Linie rozszerzają ofertę mediów społecznościowych, przez które oferują swoje usługi. Teraz dokumenty podróżne i informacje dotyczące zarezerwowanego lotu są dostępne poprzez Messenger, Twitter i WeChat.

rt 2017 07fz 05

  Linie lotnicze KLM wprowadziły do swojej oferty obsługę pasażerską poprzez kolejne media społecznościowe. Teraz klienci KLM na całym świecie, którzy korzystają z Twittera, oraz posiadacze kont na WeChat, który jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym w Chinach, mogą otrzymywać informacje związane ze swoim lotem oraz wszystkie dokumenty podróżne, łącznie z boardingiem, poprzez wybrany przez siebie kanał społecznościowy, wygodnie w jednym miejscu. W ubiegłym roku KLM jako pierwsza linia na świecie zainaugurował obsługę pasażerów przez komunikator Facebook Messenger. Dziś KLM jest znowu pierwszy w branży lotniczej, integrując swój serwis z platformą Twitter, a także pierwszą linią spoza Chin, obecną na WeChat. Dzięki temu pasażerowie KLM na całym świecie zyskują wygodę i możliwość wyboru, a KLM po raz kolejny potwierdza swoją pozycję pioniera w zakresie usług i kampanii w serwisach społecznościowych. Nowa usługa jest od wczoraj dostępna dla klientów z Polski rezerwujących bilety na www. klm.pl. Serwis poprzez Twitter i WeChat miał swoją światową premierę na początku lipca i stopniowo jest uruchamiany na stronach internetowych KLM na całym świecie.


Wydanie: 7/2017, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail