Grupa Ubezpieczeniowa Europa pozyskała nowego strategicznego partnera. Jest nim Lidl – czołowy przedstawiciel branży handlowej, który rozpoczyna sprzedaż zagranicznych i krajowych usług turystycznych pod marką Lidl Podróże. Z oferty ubezpieczeń podróżnych będą mogli skorzystać zarówno wypoczywający w kraju, jak i za granicą.
W wypadku wczasów zagranicznych turyści mogą liczyć na wysokie sumy ubezpieczenia na pokrycie wydatków związanych z chorobą lub wypadkiem i kosztami ich leczenia: w wariancie optymalnym – do 80 tys. euro, a w wariancie najlepszym – do 500 tys. euro. Dodatkowo osoby ubezpieczone nieznające języka używanego w państwie, w którym wypoczywają, w razie zachorowania będą mogły skorzystać z konsultacji telefonicznych z polskim lekarzem. Ubezpieczenie nie tylko będzie chronić przed skutkami zachorowania. Objęci nim mogą liczyć także na opiekę i odszkodowanie w razie wypadku, ochronę bagażu podróżnego, sprzętu sportowego, telefonu komórkowego, kluczy i dokumentów oraz ochronę w razie nieumyślnego wyrządzenia szkód osobom trzecim lub ich mieniu. Polisa podróżna dla klientów Lidla gwarantuje bez dodatkowych opłat ochronę w przypadkach szczególnych, za które według przyjętego na rynku standardu trzeba dopłacić. W szczególności chodzi o osoby, które są przewlekle chore (mają problemy np. z chorobą wieńcową, nadciśnieniem lub cukrzycą) lub chcą amatorsko uprawiać takie sporty jak narciarstwo, snowboard, nurkowanie czy windsurfing. Całość uzupełnia ochrona przed skutkami aktów terroru podczas wypoczynku poza granicami Polski. TU Europa zaoferuje także klientom Lidla ubezpieczenie kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej. To produkt chroniący osoby, które kupują wypoczynek z wyprzedzeniem. W razie wystąpienia niespodziewanych przeszkód (takich jak choroba, wypadek, śmierć osoby bliskiej, utrata pracy czy akt terroru), które uniemożliwią im wyjazd, mogą liczyć na zwrot wydatków na zakup wczasów.