Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Cyfrowy podróżny

Współczesny podróżny korzysta z wielu aplikacji mających mu pomóc i ułatwić podróż. Jak podejmuje decyzje? Jak się nimi posługuje i czego od nich oczekuje – zbadali eksperci firmy Travelport.

rt 2018 01az 17

  Postanowili oni zbadać zwyczaje i preferencje współczesnych podróżnych z wybranych krajów oraz sprawdzić, jak często i jak chętnie korzystają oni z rozwiązań mobilnych podczas planowania i samej podróży. The Global Digital Traveler Research to ankieta internetowa Travelportu przeprowadzona w sierpniu 2017 r. Badaniami objęto 19 krajów z całego świata. Udział w nich wzięli jedynie respondenci, którzy odbyli przynajmniej jedną podróż lotniczą w ostatnim roku. W sumie było to 11 tys. osób. Istnieją tysiące aplikacji internetowych mających pomóc turyście w podróży. Pomagają planować, znaleźć nocleg, wskazują atrakcje, prognozy pogody itp. Jednak czy ten nadmiar informacji nie przeszkadza? W ostatnich latach liczba aplikacji dla podróżnych znacznie wzrosła. Przeciętny turysta korzysta podczas podróży z 16 różnych aplikacji. Jest więc najbardziej pozostającym w kontakcie podróżnym w historii. 

W informacyjnej dżungli

Wydaje się, że mając te wszystkie informacje na wyciągnięcie ręki, powinien być pewny siebie, kompetentny i dobrze zorganizowany. Jednak jak wynika z badań Travelportu, ilość informacji, jaką dostarczają...



Opr. Andrzej Jarczewski

Wydanie: 1/2018, e-TURYSTYKA

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne