Dubai z platformą travel audience do promocji turystyki

Platforma Amadeusa travel audience podpisuje umowę z Dubai Tourism. Travel audience, platforma reklamowa należąca do firmy Amadeus, dzięki globalnemu zasięgowi i zaawansowanej analityce danych pomoże miastu Dubaj lepiej poznać turystów.

 

 rt 2018 02a3 45

  W 2017 r. wydatki miasta przeznaczone na reklamę cyfrową przewyższyły wydatki telewizyjne, osiągając wartość ponad 200 mld dol., a konsumpcja mediów cyfrowych ewoluowała w zawrotnym tempie. Wszystko to spowodowało, że specjaliści od marketingu destynacji turystycznych potrzebują jeszcze inteligentniejszych cyfrowych rozwiązań. Dubajski Departament Turystyki, Marketingu i Handlu (Dubai Tourism), realizując swoją strategię "digital, mobile and social first", zawarł umowę z travel audience – platformą reklamową dla branży turystycznej. Dubajska organizacja będzie współpracować z travel audience w tworzeniu spersonalizowanych kampanii w wielu kanałach, m.in. na portalach turystycznych, w mediach społecznościowych i metawyszukiwarkach. Dzięki lepszemu dostępowi do schematów wyszukiwania podróży będzie mogła efektywniej mierzyć skuteczność kampanii i zbierać dane dotyczące zamiarów i zachowań podróżnych. Dubai Tourism wykorzystuje także narzędzie Amadeus Destination Insight, które pozwala analizować informacje na temat globalnych podróży, w tym aktualne dane dotyczące wyszukiwań, rezerwacji i harmonogramów podróżnych. 


Wydanie: 3/2018, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail