Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Thomas Cook promuje swoje marki hotelowe na samolotach

SENTIDO i Cook’s Club – marki hotelowe należące do koncernu Thomas Cook – pojawiły się na jego samolotach. W ten sposób grupa chce jeszcze bardziej wypromować i zwiększyć świadomość hoteli z własnego portfolio.

 rt 2018 06e 05

  Od maja na jednym z jej airbusów znalazła się marka SENTIDO Hotels & Resorts. SENTIDO jest jedną z ośmiu marek hotelowych należących do grupy Thomas Cook, oferujących hotele 4- i 5-gwiazdkowe dla wymagających turystów. Najlepsze lokalizacje, dbałość o szczegóły i gwarancja jakości to wyróżniki brandu adresowanego do par, grup i niewielkich rodzin. Marka SENTIDO jest dobrze znana także polskim klientom. W letniej ofercie należącego do grupy biura Neckermann Podróże znalazło się 46 tego typu hoteli. Z kolei inna maszyna typu Airbus A321 będzie promować nową markę hotelową Cook's Club, którą grupa wprowadziła na rynek w kwietniu tego roku. Pierwszy obiekt tej sieci zostanie otwarty na Krecie w Hersonissos w czerwcu i już mogą go rezerwować polscy klienci.

Jest to koncept skierowany do osób, które chcą wypoczywać na plaży w miejskim stylu. Cook’s Club to dobry design, wyśmienite jedzenie, niezobowiązująca atmosfera i doskonała muzyka w tle serwowana przez DJ-ów. Do następnego lata touroperator planuje uruchomić kolejnych 15 hoteli pod marką Cook’s Club. Samolot z marką SENTIDO będzie latał z Niemiec, z bazy w Düsseldorfie, natomiast reklamujący Cook’s Club – z Wielkiej Brytanii, z bazy w Manchesterze, i pojawi się w basenie Morza Śródziemnego


Wydanie: 5/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Vatrena promuje wynikami Chorwację
Strony internetowe Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej notują rekordową ilość wejść. Dotychczasowe fantastyczne mecze chorwackiej reprezentacji piłkarskiej...

Rejestr biur podróży w nowej odsłonie
Klienci mogą łatwiej sprawdzać status prawny biura podróży.   Nowy, centralny rejestr jest prowadzony przez Turystyczny Fundusz Gwarancyjny. Zawiera dane około...

Sindbad zacieśnia współprace z siecią Eurolines
Firmy Sindbad Sp. z o.o. z Opola (Polska) i Transdev Eurolines SA z Nanterre (Francja) podpisały umowę, na mocy której Sindbad Sp. z o.o. staje się jedynym...

Lufthansa uruchamia własna platformę dystrybucyjną
Lufthansa City Center International (LCCI), globalna sieć agencji turystycznych opartych na licencji franchisingowej niedawno uruchomiła własną platformę...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne