Lufthansa uruchamia własną platformę dystrybucyjną

Lufthansa City Center International (LCCI), globalna sieć agencji turystycznych opartych na licencji franchisingowej niedawno uruchomiła własną platformę dystrybucyjną o nazwie Lucy.

 rt 2018 07az 10

  Lucy to w pełni dostosowany i oznakowany marką interfejs Lufthansa City Center (LCC), oparty na technologii globalnej platformy dystrybucji ofert turystycznych firmy Atriis Technologies Ltd. Dzięki temu międzynarodowe biura podróży LCC i ich klienci otrzymają bezpośredni dostęp do ofert różnych linii lotniczych, hoteli i wypożyczalni samochodów. Co więcej, platforma zintegruje również wszystkie treści z GDS-ów. To wyraźna zmiana w procesach operacyjnych w obrębie samego biura podróży. Platforma Lucy została zaprezentowana wszystkim międzynarodowym członkom LCC podczas pierwszej wspólnej konferencji LCCI zorganizowanej wspólnie z amerykańską siecią Travel Leaders Network w Las Vegas. W ostatnich miesiącach członkowie LCC z Polski, Włoch, Szwajcarii, Belgii, Austrii, Czech i Słowacji dokładnie przetestowali platformę Lucy. Pilotażowe testy pomogły w dostosowaniu do konkretnych wymagań biur podróży, tak, by móc ją dalej rozwijać i adaptować technologię do ich potrzeb operacyjnych. Oprócz prezentacji platformy Lucy LCCI przedstawiło franczyzobiorcom również atrakcyjną ofertę handlową, m.in. znacznie niższe niż średnia rynkowa opłaty miesięczne. – Pierwsza fala rezerwacji rozpoczęła się w czerwcu, a proces wdrażania okazał się prosty, co potwierdzili sami członkowie – tłumaczy Uwe Müller, dyrektor zarządzający w LCCI GmbH. – Ta nowa platforma to ogromny krok naprzód w optymalizacji wydajności procesów w działalności naszych franczyzobiorców i łączeniu tradycyjnych technologii rezerwacji zewnętrznych z ofertami w standardzie NDC. Jako platforma dla wielu dostawców, Lucy skupia najnowocześniejszą technologię dystrybucji w standardzie NDC, a jednocześnie integruje tradycyjnych dostawców globalnych systemów dystrybucyjnych jak Amadeus, Sabre i Travelport. Obecnie usługi różnych linii lotniczych, wypożyczalni samochodowych i kolei, takich jak Heathrow Express lub Amtrak można rezerwować przez bezpośrednie połączenie. W segmencie linii lotniczych Lucy integruje oferty Lufthansa Group, British Airways, American Airlines i prawie całej grupy międzynarodowych przewoźników niskokosztowych. Wkrótce zostaną dodane oferty Air France/KLM, Air Canada i Emirates. Dodatkowo na kolejnych etapach dołączone zostaną oferty ubezpieczalni i wypożyczalni samochodów


Wydanie: 7/2018, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail