Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Finnair z rozwiązaniami Amadeusa

Rozwiązanie Amadeus Network Revenue Management wykorzystuje big data i nowoczesne algorytmy do tego, aby dostarczać liniom Finnair lepsze prognozy dotyczące popytu i zoptymalizować ich sieć połączeń.

 rt 2018 11z 02

  Zmiany, które zaszły w branży lotniczej w ostatnich latach, zmusiły przewoźników do przekształcenia swojego podejścia do zarządzania przychodami. Klienci mają teraz większe możliwości niż kiedykolwiek, a presja na obniżanie cen jest ogromna. W związku z tym konieczny jest szczegółowy wgląd w popyt na poszczególne połączenia oraz odpowiednie wnioski analityczne, które pozwolą liniom lotniczym zmaksymalizować przychody i skutecznie konkurować w tych trudnych warunkach. Dlatego właśnie linie lotnicze Finnair wybrały rozwiązanie Amadeus Network Revenue Management. Obsługują one ponad 12 mln pasażerów rocznie, a nowe rozwiązanie pozwoli im dokładniej prognozować popyt ze strony klientów oraz zoptymalizować sieć połączeń. W tej umowie chodzi jednak nie tylko o technologię. Z liniami lotniczymi Finnair pracował zespół ekspertów z firmy Amadeus, aby pomóc im przeprowadzić transformację biznesową w zakresie całej sieci połączeń i pozwolić im w pełni wykorzystać swoje atuty w celu zwiększenia rentowności. Rozwiązanie Amadeus Network Revenue Management wykorzystuje big data pochodzące z różnych źródeł i stosuje nowoczesne algorytmy w celu przewidywania zachowań nabywczych klientów oraz ich chęci do zapłaty określonej ceny. Następnie na podstawie tych informacji dostarcza szybkich, dokładnych i inteligentnych rekomendacji co do najlepszej ceny i optymalnego pakietu oferty lotniczej. – W związku z rosnącą popularnością usług dodatkowych oraz coraz większą konkurencją w branży lotniczej linie Finnair potrzebowały rozwiązania, które rzeczywiście pomoże zoptymalizować zarządzanie przychodami za pomocą zaawansowanych funkcji, takich jak ochrona przed przejściem do tańszej oferty przez klientów i predykcyjne modelowanie zachowań klientów – powiedział Mika Stirkkinen, wiceprezes ds. zarządzania przychodami i cennikami w firmie Finnair.


Wydanie: 11/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Loty prawie jak na Księżyc
Z okazji zbliżającej się 50. rocznicy tego wydarzenia, KAYAK.pl przygotował listę miejsc, w których można podziwiać księżycowe krajobrazy (na naszej planecie)...

Polscy turyści coraz liczniejsi w Wilnie
Liczba polskich turystów odwiedzających Wilno w 2018 r. wzrosła o 12%, w stosunku do lat ubiegłych.   Niemal 100 tysięcy Polaków zawitało nad Wilię, by...

Chatbot doradzi w wyborze wakacji
Najpierw kilka pytań na Messengerze: Grecja, Chorwacja czy może inny kierunek? All inclusive czy tylko śniadania? Hotel z najwyższej półki czy może skromniej? I...

GUS o polskiej turystyce
Jak co roku Główny Urząd Statystyczny przedstawił dane dotyczące polskiej turystyki. Wynika z nich, że rok 2018 był dla turystyki bardzo udany. Zarówno sami...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności