Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Finnair z rozwiązaniami Amadeusa

Rozwiązanie Amadeus Network Revenue Management wykorzystuje big data i nowoczesne algorytmy do tego, aby dostarczać liniom Finnair lepsze prognozy dotyczące popytu i zoptymalizować ich sieć połączeń.

 rt 2018 11z 02

  Zmiany, które zaszły w branży lotniczej w ostatnich latach, zmusiły przewoźników do przekształcenia swojego podejścia do zarządzania przychodami. Klienci mają teraz większe możliwości niż kiedykolwiek, a presja na obniżanie cen jest ogromna. W związku z tym konieczny jest szczegółowy wgląd w popyt na poszczególne połączenia oraz odpowiednie wnioski analityczne, które pozwolą liniom lotniczym zmaksymalizować przychody i skutecznie konkurować w tych trudnych warunkach. Dlatego właśnie linie lotnicze Finnair wybrały rozwiązanie Amadeus Network Revenue Management. Obsługują one ponad 12 mln pasażerów rocznie, a nowe rozwiązanie pozwoli im dokładniej prognozować popyt ze strony klientów oraz zoptymalizować sieć połączeń. W tej umowie chodzi jednak nie tylko o technologię. Z liniami lotniczymi Finnair pracował zespół ekspertów z firmy Amadeus, aby pomóc im przeprowadzić transformację biznesową w zakresie całej sieci połączeń i pozwolić im w pełni wykorzystać swoje atuty w celu zwiększenia rentowności. Rozwiązanie Amadeus Network Revenue Management wykorzystuje big data pochodzące z różnych źródeł i stosuje nowoczesne algorytmy w celu przewidywania zachowań nabywczych klientów oraz ich chęci do zapłaty określonej ceny. Następnie na podstawie tych informacji dostarcza szybkich, dokładnych i inteligentnych rekomendacji co do najlepszej ceny i optymalnego pakietu oferty lotniczej. – W związku z rosnącą popularnością usług dodatkowych oraz coraz większą konkurencją w branży lotniczej linie Finnair potrzebowały rozwiązania, które rzeczywiście pomoże zoptymalizować zarządzanie przychodami za pomocą zaawansowanych funkcji, takich jak ochrona przed przejściem do tańszej oferty przez klientów i predykcyjne modelowanie zachowań klientów – powiedział Mika Stirkkinen, wiceprezes ds. zarządzania przychodami i cennikami w firmie Finnair.


Wydanie: 11/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Zmiany we władzach PZOT
Polski Związek Organizatorów Turystyki wybrał nowe władze. Na walnym zebraniu na stanowisko prezesa Sławomira Szulca z Exim Tours. W skład nowego zarządu weszli...

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności