Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

 



Grupa eSky rozpoczyna współpracę z Sabre

Grupa eSky – oparty na zaawansowanej technologii agent turystyczny online – rozpoczęła współpracę z Sabre, jednym z największych globalnych systemów dystrybucji danych w branży turystycznej (GDS).

 

  Dzięki bezpośredniej współpracy z Sabre podróżni korzystający z serwisów eSky zyskają jeszcze szerszy dostęp do najbardziej aktualnych i wysokiej jakości danych dotyczących lotów, uzyskując wyniki wyszukiwania natychmiast po wpisaniu danej frazy w wyszukiwarce. Skrócenie czasu wyszukiwania gwarantuje błyskawiczne dokonywanie rezerwacji oraz zakup biletów w najkorzystniejszych dla podróżnego cenach. Proces wprowadzenia nowej funkcjonalności polegał na integracji warstwy technologicznej, a także na przygotowaniu pracowników eSky. W Polsce, Rumunii, Bułgarii oraz w Brazylii jednocześnie przeprowadzono niezbędne szkolenia. – Od początku działalności Grupy eSky stawiamy na nowe technologie i podkreślamy, że jesteśmy firmą otwartą na innowacje. Śmiało wdrażamy nowe systemy i poszukujemy możliwości, które usprawnią globalne działanie witryny. Teraz znacząco przyspieszyliśmy i ułatwiliśmy użytkownikom eSky wyszukiwanie połączeń lotniczych poza Starym Kontynentem. Z satysfakcją rozpoczynamy wspólne działania z Sabre, czołowym dostawcą na światowym rynku, dostarczającym usługi dla branży turystycznej, dla ponad 435 tys. pośredników i biur podróży – podkreśla Łukasz Neska, wiceprezes zarządu, chief marketing officer w eSky Group. – eSky to firma osiągająca sukcesy w Europie Środkowej i Wschodniej oraz Ameryce Łacińskiej, co potwierdzają dwucyfrowe wzrosty i ponad 3,1 mln pobrań aplikacji mobilnej. Jesteśmy dumni ze współpracy z tak dynamicznie rozwijającym się i perspektywicznym pośrednikiem podróży. Liczymy na długofalowe i owocne prowadzenie wspólnych działań – komentuje Madhavan Kasthuri, managing director w EMEA Online Business.


Wydanie: 11/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Długi weekend sierpniowy 2019 – chętniej w górach
Długie weekendy to doskonała okazja do eksplorowania różnych zakątków Polski. Jak wynika ze statystyk w tym roku turyści podczas "sierpniówki" częściej...

Polka na urlopie
    Dla 46% Polek najważniejsza na urlopie jest możliwość odcięcia się od codziennych obowiązków, według 33% kobiet regeneracja fizyczna i psychiczna. Letni...

Turystyczny internet w lipcu
W lipcu z internetu korzystało 27,9 mln Polaków (13,9 mln kobiet oraz 14 mln mężczyzn). Najbardziej aktywny pod względem liczby internautów był poniedziałek 1...

Konkurs "Na Wsi Najlepiej" - rozstrzygnięty
Do tegorocznej edycji konkursu „Na Wsi Najlepiej – 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej” zgłoszono aż 169 obiektów związanych z polską turystyką...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności