Grupa eSky – oparty na zaawansowanej technologii agent turystyczny online – rozpoczęła współpracę z Sabre, jednym z największych globalnych systemów dystrybucji danych w branży turystycznej (GDS).
Dzięki bezpośredniej współpracy z Sabre podróżni korzystający z serwisów eSky zyskają jeszcze szerszy dostęp do najbardziej aktualnych i wysokiej jakości danych dotyczących lotów, uzyskując wyniki wyszukiwania natychmiast po wpisaniu danej frazy w wyszukiwarce. Skrócenie czasu wyszukiwania gwarantuje błyskawiczne dokonywanie rezerwacji oraz zakup biletów w najkorzystniejszych dla podróżnego cenach. Proces wprowadzenia nowej funkcjonalności polegał na integracji warstwy technologicznej, a także na przygotowaniu pracowników eSky. W Polsce, Rumunii, Bułgarii oraz w Brazylii jednocześnie przeprowadzono niezbędne szkolenia. – Od początku działalności Grupy eSky stawiamy na nowe technologie i podkreślamy, że jesteśmy firmą otwartą na innowacje. Śmiało wdrażamy nowe systemy i poszukujemy możliwości, które usprawnią globalne działanie witryny. Teraz znacząco przyspieszyliśmy i ułatwiliśmy użytkownikom eSky wyszukiwanie połączeń lotniczych poza Starym Kontynentem. Z satysfakcją rozpoczynamy wspólne działania z Sabre, czołowym dostawcą na światowym rynku, dostarczającym usługi dla branży turystycznej, dla ponad 435 tys. pośredników i biur podróży – podkreśla Łukasz Neska, wiceprezes zarządu, chief marketing officer w eSky Group. – eSky to firma osiągająca sukcesy w Europie Środkowej i Wschodniej oraz Ameryce Łacińskiej, co potwierdzają dwucyfrowe wzrosty i ponad 3,1 mln pobrań aplikacji mobilnej. Jesteśmy dumni ze współpracy z tak dynamicznie rozwijającym się i perspektywicznym pośrednikiem podróży. Liczymy na długofalowe i owocne prowadzenie wspólnych działań – komentuje Madhavan Kasthuri, managing director w EMEA Online Business.