Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Akcja „Nocujesz-zyskujesz” z certyfikatem!

Pakiet lojalnościowy „Visit Olsztyn. Nocujesz-zyskujesz” może się posługiwać tytułem „Produkt Warmia Mazury”. 19 października na gali organizowanej przez marszałka województwa warmińsko-mazurskiego prezydent Olsztyna Piotr Grzymowicz odebrał stosowny certyfikat.

 rt 2018 11z 06

  Tegorocznych laureatów X edycji projektu „Produkt Warmia Mazury” poznaliśmy na uroczystej gali w Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii w Olsztynie. Olsztyn nagrodzono za akcję promocyjną „Visit Olsztyn. Nocujesz- zyskujesz”, dzięki której od 2015 r. turyści nocujący w stolicy Warmii i Mazur zyskują atrakcyjne zniżki do licznych punktów na terenie miasta. Turyści goszczący w olsztyńskich obiektach noclegowych mogą korzystać ze zniżek do centrum „Ukiel”, na basen „Aquasfera” oraz do planetarium dzięki miejskiej akcji promocyjnej „Visit Olsztyn. Nocujesz-zyskujesz!”, w której bierze udział 17 hoteli i pensjonatów. Idea miejskiego pakietu lojalnościowego jest prosta – turyści biorący udział w akcji zyskują 20 proc. zniżki na wszystkie atrakcje oferowane przez trzy wyżej wymienione miejskie obiekty oraz liczne zniżki u partnerów akcji (łącznie 30). Ideą przedsięwzięcia „Produkt Warmia Mazury” jest promocja produktów, usług i wydarzeń powstających w regionie, a także wyróżnianie osób i firm, które w codziennej pracy inspirują się ciągłym rozwojem, wymianą doświadczeń czy zwiększaniem konkurencyjności oraz wpisują się w bogactwo kulturowe, społeczne, historyczne i przyrodnicze Warmii i Mazur. Znak „Produkt Warmia Mazury” to projekt, który ma – z jednej strony – promować ideę lokalnego patriotyzmu i wpływać na wzrost zainteresowania lokalnymi produktami, z drugiej – zwiększyć rozpoznawalność produktów z regionu.


Wydanie: 11/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Zmiany we władzach PZOT
Polski Związek Organizatorów Turystyki wybrał nowe władze. Na walnym zebraniu na stanowisko prezesa Sławomira Szulca z Exim Tours. W skład nowego zarządu weszli...

Znamy Polskie Marki Turystyczne
Za nami rozstrzygnięcie I naboru w ramach projektu „Polskie Marki Turystyczne” W poniedziałek, 16 września 2019 roku w Reducie Banku Polskiego odbyło się...

Turystyka rośnie o 4 proc.
Takie dane znajdują się w najnowszym Światowym Barometrze Turystyki UNWTO opublikowanym przed 23. zgromadzeniem organizacji. Dane obejmują okres od stycznia do...

Gdzie mieliśmy kłopoty - Europ Assistance Polska podsumowuje
Europ Assistance Polska podsumowała strukturę spraw assistance zrealizowanych podczas tegorocznych wakacji. Najczęściej zgłoszenia dotyczyły assistance...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności