Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


Zarządzanie rozwój, narzędzia, metody, szanse, wyzwania, perspektywy w regionie turystycznym

Społeczna Akademia Nauk w styczniu przyszłego roku organizuje drugą z cyklu konferencję naukową z dziedziny turystyki. Spotkanie odbędzie się 16 stycznia w Warszawie.

 rt 2018 11z 26

  Celem organizatorów tej konferencji naukowej jest wskazanie innowacyjności różnych obszarów destynacji turystycznej, szczególnie w aspekcie marketingu i zarządzania, jako niezbędnego elementu napędzającego rozwój sektora turystyki. Zostaną zaprezentowane wyniki najnowszych badań, planuje się wymianę poglądów i doświadczeń w zakresie wyżej wspomnianej problematyki. 

Produkt turystyczny: innowacje – marketing – zarządzanie

Celem tegorocznej konferencji naukowej będzie poszerzenie zakresu wiedzy o turystyce nie tylko w Polsce, ale także poza jej granicami, w takich krajach jak Bułgaria czy Meksyk. Dlatego też druga edycja konferencji zyskała miano międzynarodowej ze względu na licznych gości z zagranicznych ośrodków akademickich, takich jak np. University of Economics in Varna czy Universidad Autónoma de Occidente in Mexico. Wśród krajowych uczestników i prelegentów znalazły się osoby z takich krajowych ośrodków akademickich jak Szkoła Główna Handlowa, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Uniwersytet Jagielloński, Politechnika Białostocka, Uniwersytet Morski w Gdyni, AWF w...



Andrzej Ja rczewski

Wydanie: 11/2018, EDUKACJA I KARIERA

  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy dwumiesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności