Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



PZU ubezpiecza pasażerów LOT

Już ponad 3 tys. klientów skorzystało w ciągu zaledwie trzech tygodni z najnowszej oferty ubezpieczeniowej PZU, przygotowanej dla podróżnych Polskich Linii Lotniczych LOT.

 

  Polisę turystyczną można zakupić w chwili rezerwacji biletu lotniczego. Rozwiązanie jest możliwe dzięki współpracy PZU, LOT i firmy Chubb European Group. Polisa funkcjonuje od 14 listopada br. W ubezpieczeniu „PZU Pomoc w Podróży LOT” do wyboru są trzy warianty, dopasowane do potrzeb klientów polskiego przewoźnika. Niezależnie od tego, czy planuje się wyjazd na narty czy podróż służbową, warto skorzystać z możliwości, jakie daje polisa. Dzięki niej można uniknąć dodatkowych, nieprzewidzianych wydatków. PZU odpowiada za ofertę ubezpieczeniową, która jest dostępna na stronie www.lot.com dla polskich klientów. Profesjonalne rozwiązanie systemowe i technologiczne umożliwiające zakup polisy dostarcza Chubb, który odpowiada za sprzedaż ubezpieczeń poza granicami RP. W zależności od wybranej opcji, polisa zapewni m.in.: zwrot kosztów biletu lotniczego, pokrycie wydatków medycznych, zwrot opłat za transport w nagłych przypadkach lub ochronę bagażu i rzeczy osobistych. Pierwszym z dostępnych wariantów jest ubezpieczenie anulowania podróży. Klient, decydując się na ten rodzaj ubezpieczenia, może liczyć na zwrot kosztów: biletu lotniczego, zorganizowanego wypoczynku, w tym zakwaterowania i wynajętego samochodu (do maksymalnej kwoty 2250 zł). Polisa chroni do momentu rozpoczęcia podróży. Wybierając drugi z wariantów, podróżny zyskuje ochronę od chwili wyjścia z domu aż do powrotu z podróży. Pakiet numer dwa jest zróżnicowany i obejmuje m.in. ubezpieczenie OC, pokrycie kosztów medycznych i transportu w nagłych wypadkach, świadczenie szpitalne, odszkodowanie za utracony bagaż i rzeczy osobiste oraz rekompensatę w razie skrócenia podróży. Trzecia opcja jest połączeniem obu pierwszych wariantów. Zakup ubezpieczenia został zintegrowany w systemie Amadeus. Koszt polisy zostaje automatycznie doliczony do końcowej ceny biletu. 


Wydanie: 12/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Wiosna w PKL - przeglądy i szusowanie
Polskie Koleje Linowe ruszają z zaplanowanymi wcześniej przeglądami technicznymi urządzeń kolei linowych i linowo - terenowych.  Prace rozpoczną się 24 marca na...

Rekordowy rok Lufthansa Group w Polsce
Lufthansa Group odnotowała znaczący wzrost liczby pasażerów przewożonych z i do Polski w 2018 roku. Lufthansa, Austrian Airlines, SWISS, Eurowings i Brussels...

Już działa chatbot „Port Lotniczy Wrocław”
Chatbot z powodzeniem przeszedł ostatnią fazę testów i od dzisiaj jest już dostępny dla wszystkich podróżnych. Wyszukuje połączenia lotnicze, wysyła...

Kampania DZT „German Summer Cities”
Niemcy znajdują się na pierwszym miejscu jako cel podróży kulturalnych oraz city breaków w Europie. To obrazuje, jak duże znaczenie mają te dwa segmenty dla...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne