Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

PZU ubezpiecza pasażerów LOT

Już ponad 3 tys. klientów skorzystało w ciągu zaledwie trzech tygodni z najnowszej oferty ubezpieczeniowej PZU, przygotowanej dla podróżnych Polskich Linii Lotniczych LOT.

 

  Polisę turystyczną można zakupić w chwili rezerwacji biletu lotniczego. Rozwiązanie jest możliwe dzięki współpracy PZU, LOT i firmy Chubb European Group. Polisa funkcjonuje od 14 listopada br. W ubezpieczeniu „PZU Pomoc w Podróży LOT” do wyboru są trzy warianty, dopasowane do potrzeb klientów polskiego przewoźnika. Niezależnie od tego, czy planuje się wyjazd na narty czy podróż służbową, warto skorzystać z możliwości, jakie daje polisa. Dzięki niej można uniknąć dodatkowych, nieprzewidzianych wydatków. PZU odpowiada za ofertę ubezpieczeniową, która jest dostępna na stronie www.lot.com dla polskich klientów. Profesjonalne rozwiązanie systemowe i technologiczne umożliwiające zakup polisy dostarcza Chubb, który odpowiada za sprzedaż ubezpieczeń poza granicami RP. W zależności od wybranej opcji, polisa zapewni m.in.: zwrot kosztów biletu lotniczego, pokrycie wydatków medycznych, zwrot opłat za transport w nagłych przypadkach lub ochronę bagażu i rzeczy osobistych. Pierwszym z dostępnych wariantów jest ubezpieczenie anulowania podróży. Klient, decydując się na ten rodzaj ubezpieczenia, może liczyć na zwrot kosztów: biletu lotniczego, zorganizowanego wypoczynku, w tym zakwaterowania i wynajętego samochodu (do maksymalnej kwoty 2250 zł). Polisa chroni do momentu rozpoczęcia podróży. Wybierając drugi z wariantów, podróżny zyskuje ochronę od chwili wyjścia z domu aż do powrotu z podróży. Pakiet numer dwa jest zróżnicowany i obejmuje m.in. ubezpieczenie OC, pokrycie kosztów medycznych i transportu w nagłych wypadkach, świadczenie szpitalne, odszkodowanie za utracony bagaż i rzeczy osobiste oraz rekompensatę w razie skrócenia podróży. Trzecia opcja jest połączeniem obu pierwszych wariantów. Zakup ubezpieczenia został zintegrowany w systemie Amadeus. Koszt polisy zostaje automatycznie doliczony do końcowej ceny biletu. 


Wydanie: 12/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Konkurs EDEN rozstrzygnięty. Zwycięzcą jest…
Gołdap Mazurski Zdrój została zwycięzcą tegorocznego konkursu EDEN na „Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne” w kategorii turystyka zdrowotna i wellness....

Wakacje Polaków według Mondial Assistance
W tym roku na letni urlop wybiera się 65 proc. Polaków. Połowa z nich zostanie w kraju, a druga połowa wyjedzie za granicę. W czołówce najpopularniejszych...

KLM pracuje nad samolotem przyszłości
Holenderskie Linie KLM i Politechnika w Delft rozpoczęły prace nad nowym, paliwooszczędnym modelem samolotu przyszłości. Model pokazowy zostanie zaprezentowany w...

Co trzeci Polak na urlopie za granicą nie ma ubezpieczenia
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Przy planowaniu zagranicznych wyjazdów warto pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu zdrowotnym i finansowym. Z raportu...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności