Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


 



Zwycięzcy Grywalizacji Grecosa nagrodzeni

Ponad pięćdziesięciu agentów z najlepszymi wynikami w Grywalizacji w nagrodę wyjechało do Grecji. Przez letnie miesiące z różnorodnymi zadaniami mierzyło się 665 szefów i pracowników biur podróży sprzedających ofertę Grecosa.

 rt 2018 12z 09

  Najwięcej punktów uzbierała Agnieszka Zbróg z łódzkiego Odkrywaj Świat i to ona odebrała specjalne wyróżnienie w czasie gali Grecos Adventure. Zwyciężczynię i wszystkich laureatów Grecos zabrał na Kos. Popularna wśród Polaków (także za sprawą agentów, którzy chętnie sprzedają wakacje w tamtejszych hotelach) wyspa archipelagu Dodekanez ugościła 55 uczestników Grywalizacji. Wyjazd gwarantowało zdobycie 14,5 tys. punktów, a Agnieszka Zbróg uzbierała ich aż 16 650. – Punktowałam w zadaniach dodatkowych, trzymałam się terminów, na pewno też pomogła dobra sprzedaż – tłumaczy swoje zwycięstwo Agnieszka Zbróg z biura Odkrywaj Świat. – Najciekawszym dla mnie zadaniem było pytanie o obiekty UNESCO w Grecji. Dzięki niemu poszerzyłam wiedzę na ten temat. Uwagi zwyciężczyni i innych uczestników są obecnie analizowane. Większość opinii jest pozytywna, co potwierdza choćby sam fakt uczestnictwa większej liczby właścicieli i pracowników agencyjnych biur podróży niż w ubiegłorocznej, pierwszej edycji Grywalizacji. Wydłużył się też czas spędzony przez użytkowników na platformie, co przełożyło się na większą liczbę zrealizowanych zadań. – Pomysł na interaktywne zaangażowanie agentów na pewno będzie kontynuowany – zapowiada Paulina Sypuła, menedżer Zespołu Wsparcia Sprzedaży w Grecosie. – Oferta Grecosa wciąż się poszerza i modernizuje, dlatego ważne jest, aby agenci mieli odpowiednią wiedzę produktową i chętnie brali udział w procesach szkoleniowych. Grywalizacja „W 100 dni dookoła Grecji” trwała ponad trzy miesiące. Co tydzień przed uczestnikami pojawiało się zadanie – produktowe, marketingowe lub sprzedażowe.


Wydanie: 12/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Chińskie reality show w polskich Tatrach
Dzięki staraniom Polskiej Organizacji Turystycznej po raz pierwszy część zdjęć do chińskiego reality show została nakręcona w naszym kraju. „Nieustraszone...

Rekordowy rok izraelskiej turystyki
W ubiegłym roku do Izraela przyjechało 4,12 mln zagranicznych turystów. Było to o 14 proc. więcej niż w oku 2017 r. fot: pixabay Wysoka dynamika wzrostu utrzymuje...

Condohotele coraz popularniejsze
Do 2020 roku nad Bałtykiem liczba condohoteli i obiektów z apartamentami wypoczynkowymi wzrośnie o blisko połowę – wynika z raportu „Rynek hoteli...

Coraz więcej turystów w Warszawie
Już w 2017 roku liczba odwiedzających stolicę przekroczyła 25 mln i była o 24 proc. większa niż rok wcześniej. Turyści doceniają nie tylko takie miejsca...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne