Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.

Zwycięzcy Grywalizacji Grecosa nagrodzeni

Ponad pięćdziesięciu agentów z najlepszymi wynikami w Grywalizacji w nagrodę wyjechało do Grecji. Przez letnie miesiące z różnorodnymi zadaniami mierzyło się 665 szefów i pracowników biur podróży sprzedających ofertę Grecosa.

 rt 2018 12z 09

  Najwięcej punktów uzbierała Agnieszka Zbróg z łódzkiego Odkrywaj Świat i to ona odebrała specjalne wyróżnienie w czasie gali Grecos Adventure. Zwyciężczynię i wszystkich laureatów Grecos zabrał na Kos. Popularna wśród Polaków (także za sprawą agentów, którzy chętnie sprzedają wakacje w tamtejszych hotelach) wyspa archipelagu Dodekanez ugościła 55 uczestników Grywalizacji. Wyjazd gwarantowało zdobycie 14,5 tys. punktów, a Agnieszka Zbróg uzbierała ich aż 16 650. – Punktowałam w zadaniach dodatkowych, trzymałam się terminów, na pewno też pomogła dobra sprzedaż – tłumaczy swoje zwycięstwo Agnieszka Zbróg z biura Odkrywaj Świat. – Najciekawszym dla mnie zadaniem było pytanie o obiekty UNESCO w Grecji. Dzięki niemu poszerzyłam wiedzę na ten temat. Uwagi zwyciężczyni i innych uczestników są obecnie analizowane. Większość opinii jest pozytywna, co potwierdza choćby sam fakt uczestnictwa większej liczby właścicieli i pracowników agencyjnych biur podróży niż w ubiegłorocznej, pierwszej edycji Grywalizacji. Wydłużył się też czas spędzony przez użytkowników na platformie, co przełożyło się na większą liczbę zrealizowanych zadań. – Pomysł na interaktywne zaangażowanie agentów na pewno będzie kontynuowany – zapowiada Paulina Sypuła, menedżer Zespołu Wsparcia Sprzedaży w Grecosie. – Oferta Grecosa wciąż się poszerza i modernizuje, dlatego ważne jest, aby agenci mieli odpowiednią wiedzę produktową i chętnie brali udział w procesach szkoleniowych. Grywalizacja „W 100 dni dookoła Grecji” trwała ponad trzy miesiące. Co tydzień przed uczestnikami pojawiało się zadanie – produktowe, marketingowe lub sprzedażowe.


Wydanie: 12/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Konkurs EDEN rozstrzygnięty. Zwycięzcą jest…
Gołdap Mazurski Zdrój została zwycięzcą tegorocznego konkursu EDEN na „Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne” w kategorii turystyka zdrowotna i wellness....

Wakacje Polaków według Mondial Assistance
W tym roku na letni urlop wybiera się 65 proc. Polaków. Połowa z nich zostanie w kraju, a druga połowa wyjedzie za granicę. W czołówce najpopularniejszych...

KLM pracuje nad samolotem przyszłości
Holenderskie Linie KLM i Politechnika w Delft rozpoczęły prace nad nowym, paliwooszczędnym modelem samolotu przyszłości. Model pokazowy zostanie zaprezentowany w...

Co trzeci Polak na urlopie za granicą nie ma ubezpieczenia
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. Przy planowaniu zagranicznych wyjazdów warto pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu zdrowotnym i finansowym. Z raportu...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności