Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



Zwycięzcy Grywalizacji Grecosa nagrodzeni

Ponad pięćdziesięciu agentów z najlepszymi wynikami w Grywalizacji w nagrodę wyjechało do Grecji. Przez letnie miesiące z różnorodnymi zadaniami mierzyło się 665 szefów i pracowników biur podróży sprzedających ofertę Grecosa.

 rt 2018 12z 09

  Najwięcej punktów uzbierała Agnieszka Zbróg z łódzkiego Odkrywaj Świat i to ona odebrała specjalne wyróżnienie w czasie gali Grecos Adventure. Zwyciężczynię i wszystkich laureatów Grecos zabrał na Kos. Popularna wśród Polaków (także za sprawą agentów, którzy chętnie sprzedają wakacje w tamtejszych hotelach) wyspa archipelagu Dodekanez ugościła 55 uczestników Grywalizacji. Wyjazd gwarantowało zdobycie 14,5 tys. punktów, a Agnieszka Zbróg uzbierała ich aż 16 650. – Punktowałam w zadaniach dodatkowych, trzymałam się terminów, na pewno też pomogła dobra sprzedaż – tłumaczy swoje zwycięstwo Agnieszka Zbróg z biura Odkrywaj Świat. – Najciekawszym dla mnie zadaniem było pytanie o obiekty UNESCO w Grecji. Dzięki niemu poszerzyłam wiedzę na ten temat. Uwagi zwyciężczyni i innych uczestników są obecnie analizowane. Większość opinii jest pozytywna, co potwierdza choćby sam fakt uczestnictwa większej liczby właścicieli i pracowników agencyjnych biur podróży niż w ubiegłorocznej, pierwszej edycji Grywalizacji. Wydłużył się też czas spędzony przez użytkowników na platformie, co przełożyło się na większą liczbę zrealizowanych zadań. – Pomysł na interaktywne zaangażowanie agentów na pewno będzie kontynuowany – zapowiada Paulina Sypuła, menedżer Zespołu Wsparcia Sprzedaży w Grecosie. – Oferta Grecosa wciąż się poszerza i modernizuje, dlatego ważne jest, aby agenci mieli odpowiednią wiedzę produktową i chętnie brali udział w procesach szkoleniowych. Grywalizacja „W 100 dni dookoła Grecji” trwała ponad trzy miesiące. Co tydzień przed uczestnikami pojawiało się zadanie – produktowe, marketingowe lub sprzedażowe.


Wydanie: 12/2018, AKTUALNOŚCI

Polecamy także:

Wiosna w PKL - przeglądy i szusowanie
Polskie Koleje Linowe ruszają z zaplanowanymi wcześniej przeglądami technicznymi urządzeń kolei linowych i linowo - terenowych.  Prace rozpoczną się 24 marca na...

Rekordowy rok Lufthansa Group w Polsce
Lufthansa Group odnotowała znaczący wzrost liczby pasażerów przewożonych z i do Polski w 2018 roku. Lufthansa, Austrian Airlines, SWISS, Eurowings i Brussels...

Już działa chatbot „Port Lotniczy Wrocław”
Chatbot z powodzeniem przeszedł ostatnią fazę testów i od dzisiaj jest już dostępny dla wszystkich podróżnych. Wyszukuje połączenia lotnicze, wysyła...

Kampania DZT „German Summer Cities”
Niemcy znajdują się na pierwszym miejscu jako cel podróży kulturalnych oraz city breaków w Europie. To obrazuje, jak duże znaczenie mają te dwa segmenty dla...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© 2017 ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne