Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.


 



Wizz Air i kampania "Not on my Flight"

2019-04-09

Wizz Air przystępuje do nowej kampanii “Not on my Flight” organizowanej przez Europejską Agencję Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA), mającej na celu zmniejszenie liczby pasażerów zachowujących się nieodpowiednio podczas europejskich lotów, a także ochronę praw pasażerów do spokojnego podróżowania.

passenger 362169 960 720

Sprawny przebieg wielu lotów w Unii Europejskiej zakłócają pasażerowie zachowujący się w nieodpowiedni sposób. Co najmniej 70% tych incydentów wiąże się z jakąś formą agresji. Pomimo że dzięki surowym zasadom linii oraz wykwalifikowanemu personelowi liczba takich sytuacji podczas lotów Wizz Air w ostatnich latach jest stała, to w branży lotniczej w 2018 roku odnotowano w sumie wzrost o 34% w porównaniu z 2017 rokiem.

Mimo że, biorąc pod uwagę całkowitą liczbę osób podróżujących samolotami, liczba “niesfornych” pasażerów jest bardzo niska, ich działania mogą mieć nieporównywalnie większy wpływ na przebieg lotu oraz na współpasażerów. Zachowania, takie jak nadmierne spożycie alkoholu oraz stan upojenia alkoholowego, palenie tytoniu w toalecie, przemoc słowna lub fizyczna wobec załogi lub innych pasażerów, a także nieprzestrzeganie instrukcji, zwiększają ryzyko niewłaściwego przebiegu lotu odwracając uwagę personelu od obowiązków oraz mogą powodować znaczne opóźnienia.

Wizz Air, jako jeden z największych niskokosztowych przewoźników w Europie, zawsze dbał o bezpieczeństwo i ochronę. Linia dysponuje jedną z najmłodszych i najbardziej nowoczesnych flot na świecie, w której średni wiek jednego ze 112 samolotów typu Airbus A320 i A321 wynosi 4,5 roku. Wizz Air nie toleruje obraźliwych zachowań wobec pasażerów i personelu liczącego 4500 osób. Odpowiednio wykwalifikowana załoga potrafi skutecznie radzić sobie z agresywnymi pasażerami. Wizz Air ściśle współpracuje z lokalnymi władzami w przypadku takich incydentów.

 


Aktualności

Polecamy także:

Ruszyły zgłoszenia do konkursu EDEN
Od 17. kwietnia obiekty i miejsca, które swoją ofertę opierają na turystyce medycznej, uzdrowiskowej lub SPA i Wellness mogą zgłaszać się do konkursu EDEN na...

CPK - start konsultacji branżowych
Spółka Centralny Port Komunikacyjny rozpoczęła proces uzgodnień strategicznych z partnerami branżowymi. Podczas inauguracyjnego spotkania, w którym wzięło...

Port Lotniczy Wrocław - świetny pierwszy kwartał
W pierwszym kwartale 2019 roku Port Lotniczy Wrocław obsłużył blisko 700 tys. pasażerów. To o 14,2% więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Najbardziej...

Polskie all inclusive nie tylko w hotelach
Polacy mają coraz wyższe oczekiwania dotyczące warunków wypoczynku. W ubiegłym roku największym powodzeniem cieszyły się hotele o wysokim standardzie, a ponad...

Bezpłatny biuletyn

Strefa prenumeratora

Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl    

Hotelarz www.e-hotelarz.pl    

Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl

© ProMedia Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne Polityka prywatności