EuroGastro 2014 za nami

2014-04-13

18. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro 2014 przeszły już do historii. Wzięło w nich udział 278 wystawców z 17 krajów, a przez hale wystawiennicze Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska w Warszawie przewinęło się niemal 20 000 odwiedzających. Podczas EuroGastro wystawcy zaprezentowali wiele nowości sprzętowych i rozwiązań dla gastronomii, mistrzowie kulinarni wyłonili talenty, a właściciele i managerowie restauracji skorzystali z wiedzy specjalistów w zakresie marketingu.

01

02

Organizator targów, firma MT Targi Polska, kieruje tę najważniejszą imprezę branżową do właścicieli i managerów restauracji, hoteli i pensjonatów, klubów, pubów, małej gastronomii, kawiarni, firm cateringowych, hurtowni gastronomicznych, dystrybutorów produktów i usług dla sektora HoReCa, kucharzy i szefów kuchni, a także zarządzających punktami zbiorowego żywienia.

Tegoroczna edycja okazała się dużym sukcesem. Wystawcy nie kryli zadowolenia z frekwencji odwiedzających oraz liczby i jakości przeprowadzonych spotkań, które wielokrotnie kończyły się zawarciem kontraktów. Z kolei odwiedzający byli pod wrażeniem bogactwa prezentowanej oferty, możliwości obserwowania najlepszych kucharzy w akcji, a także degustacji przygotowanych specjałów. Gwar podczas kulinarnych prezentacji i unoszące się zapachy sprawiały, że trudno było nie dać się porwać gastronomicznemu entuzjazmowi.

03

04


Według Grzegorza Sendora, koordynatora Targów EuroGastro, tegoroczną imprezę należy zaliczyć do udanych. – Cała powierzchnia wystawiennicza została zagospodarowana. Potwierdziło się, że EuroGastro ma bardzo dobrą renomę w branży i firmom zależy, aby się na naszych targach wystawiać. Myślę, że spełniliśmy oczekiwania wystawców, zarówno w zakresie organizacji, jak i przyciągnięcia rzeszy potencjalnych klientów. Udało się to osiągnąć dzięki zaangażowaniu wystawców i naszemu doświadczeniu jako organizatora – dodał Grzegorz Sendor z firmy MT Targi Polska.

Nowoczesne wyposażenie restauracji

Przedstawciele firm polskich i zagranicznych zaprezentowali kompleksową ofertę do prowadzenia biznesu gastronomicznego. Obecni byli producenci i dystrybutorzy wyposażenia zaplecza kuchennego, w tym maszyn, urządzeń gastronomicznych i pieców konwekcyjno-parowych. Jak powiedział Erik Blomqvist, dyrektor sprzedaży w Europie Północnej z Frima International, celem obecności na targach jest nawiązanie kontaktów oraz podkreślenie obecności firmy na rynku. – Chcemy pokazywać nie tylko produkty, ale także promować naszą markę. Targi EuroGastro to dla nas najważniejszy kanał komunikacyjny w Polsce, współpracujemy tu z naszymi dystrybutorami i wykorzystujemy tę okazję do networkingu – powiedział.

05

06

Z kolei Barbara Lacassagne, menedżer ds. komunikacji marketingowej EMEA z Manitowoc Foodservice, zaznaczyła, że firma obecna jest na EuroGastro co roku. – Tutaj podczas EuroGastro 2014 po raz pierwszy zaprezentowaliśmy naszą nowość, Convotherm 4. Ta nowa generacja produktów charakteryzuje się optymalnymi wynikami pieczenia, niewielkimi wartościami zużycia oraz funkcjonalnym designem. Wielu kontrahentów przyszło na nasze stoisko obejrzeć urządzenie – podsumowała.

Również firma Komat przygotowała premierę nowego produktu na Targi EuroGastro, tj. innowacyjnego Bufetu Premium Cold. – To produkt najwyższej klasy, który został bardzo dobrze odebrany przez klientów. Potwierdzeniem tego jest także przyznana nagroda w konkursie na Najlepszy Produkt Targów EuroGastro. Na targach zebraliśmy bardzo dużo konkretnych zapytań, zainteresowaniem cieszyła się przede wszystkim linia barowa...

Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail