Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie.
Przeczytaj całość , Zamknij to okno informacyjne.
 



 



5 kroków do udanej współpracy z klientem przy wdrożeniu systemu do automatyzacji komunikacji

Każdej firmie rozpoczynającej współpracę z dostawcą technologii zależy na otrzymaniu rozwiązania spełniającego założone cele w jak najkrótszym czasie.

 

  Wyobraźmy sobie sytuację, w której wdrożenie systemu do automatyzacji komunikacji jest prostsze niż wykonanie strony internetowej, a gotowe narzędzie klient ma do dyspozycji już po kilku dniach. To krótki proces, złożony z kilku konkretnych kroków, które pozwalają szybko i sprawnie współpracować firmom z dostawcą technologii automatyzującej komunikację. 

Krok 1. Brief na powitanie

Profesjonalny dostawca nie rozpoczyna współpracy z klientem bez poznania potrzeby wdrożenia systemu do automatyzacji komunikacji. To etap, który można potraktować jak uścisk dłoni. Firma technologiczna wita się z marką szukającą rozwiązania automatyzującego komunikację, wykorzystując do tego chatbota lub voicebota. To bardzo dobry moment, by wyjaśnić ewentualne niejasności co do zastosowania przyjętego rozwiązania. Brief pozwala łatwiej wejść dostawcy w świat marki. Dowiedzieć się, jakie klient ma oczekiwania względem systemu i chatbota lub rozwiązania głosowego, które mają działać, oraz jakie cele przed nimi stawia. Na tym etapie dostawca technologii chce zrozumieć, jaki problem ma rozwiązać oprogramowanie oraz kto będzie go używał, czy system ma działać w komunikatorze, intranecie czy na stronie WWW marki. To również najlepszy czas na pytanie o oczekiwany timing i budżet. Wszystkie odpowiedzi na zadane pytania mają jeden główny cel – upewnienie się, jakie rozwiązanie najlepiej odpowie na potrzeby biznesowe marki. Jakie funkcje chatbota lub voicebota będą pomocne i przyczynią się do realizacji założeń, a które elementy lepiej pominąć, optymalizując czas i koszty projektu. To także czas na pytania klientów, szczególnie technologiczne. Dzięki sprawnej współpracy ten etap można zrealizować nawet w jeden dzień. 

Krok 2. Po zapoznaniu, czas na ofertę

Wyposażony w wiedzę uzyskaną na etapie briefu dostawca przedstawia klientowi...



Adam Szewczyk

Wydanie: 12/2019, e-TURYSTYKA
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail