Marka Mondrian wkracza do Europy

Grupa Accor właśnie wzbogaciła swoje portfolio o 26. markę, Mondrian. To kolejny krok w kierunku rozbudowy segmentów premium i lifestyle. Działalność marki Mondrian w Europie zapoczątkują dwa obiekty we Francji. W pierwszej kolejności będzie to obiekt Cannes Grand Hotel przy Croisette, którego ponowne otwarcie planowane jest na 2021 r. Hotel będzie oferował 75 pokoi na 11 piętrach, restaurację i bar z widokiem na prywatny ogród o powierzchni 4 tys. m kw., ustawne sale konferencyjne i prywatną plażę. Podkreśleniem pozycji nowej, unikatowej marki w segmencie lifestyle na Lazurowym Wybrzeżu będzie otwarcie prywatnej plaży w 2020 r. Drugi obiekt powstanie w Bordeaux. W hotelu mieszczącym się w XIX-wiecznym budynku do dyspozycji gości będzie 97 pokoi o powierzchni od 25 do 50 m kw., zlokalizowanych na trzech piętrach. Ofertę obiektu uzupełniają: restauracja z salą barową o powierzchni 460 m kw., SPA, przestrzeń konferencyjna i otwarty taras o powierzchni 225 m kw. Jego otwarcie planowane jest na drugą połowę 2021 r. Ten ambitny i elegancki projekt będzie miał swoją premierę podczas uroczystej ceremonii wiosną 2020 r. w obecności wszystkich partnerów, którzy przyczynili się do tego sukcesu. Mondrian to filozofia podróżowania. Rewolucyjny design i nowoczesny wystrój czynią obiekty tej marki pozycją obowiązkową zarówno dla turystów, jak i miejscowych. Mondrian zawsze znajduje się w samym sercu najbardziej urzekających scenerii kulturowych na świecie, pozwalając każdemu zasmakować innowacyjności i kreatywności. Hotele tej marki zapewniają gościom stylową przystań dzięki współpracy z największymi nazwiskami w branży oraz przełomowej ofercie gastronomicznej i życia nocnego.

rt 2020 01a 08


Wydanie: 1/2020, AKTUALNOŚCI

To też może Cię zainteresować





W najnowszym wydaniu
 





  
Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail