Liderzy rynku o nowej rzeczywistości cyfrowa konferencja „Hotelarza”

Hotele w Polsce powoli wracają do życia po niemal dwóch miesiącach zamknięcia, ale epidemia koronawirusa sprawiła, że muszą działać w całkiem innej rzeczywistości i przygotować się na bardzo poważne zmiany. Także nasza wiosenna konferencja musiała zostać dostosowana do nowych realiów i po raz pierwszy w historii uczestnicy mogli wziąć w niej udział wyłącznie online. Nie zmieniło się tylko jedno: dyskutantami byli najlepsi eksperci, a dyskusje, zdaniem uczestników, stały na najwyższym poziomie

rt 2020 05a 04

Była to także pierwsza w Polsce konferencja hybrydowa na taką skalę, stacjonarna dla panelistów z zapewnieniem reżimu sanitarnego w profesjonalnym studiu, oraz z dostępem i możliwością interakcji online – dla kilkuset uczestników. Konferencje „Hotelarza” od lat słyną z tego, że gromadzą w jednym miejscu wszystkich decydentów branży hotelowej. Poza pasjonującymi dyskusjami w panelach tematycznych, są one zawsze okazją do wyjątkowych kuluarowych kontaktów i dyskusji. W tym roku z powodu sytuacji spowodowanej pandemią koronawirusa nasza wiosenna konferencja Hotel Investment Trends Poland & CEE przeistoczyła się w Hotel Trends Poland & CEE pod hasłem „COVID-19: wyzwania i przyszłość branży hotelarskiej”. Aby zapewnić najlepszą jakość w tych wyjątkowych okolicznościach, zdecydowaliśmy o organizacji wydarzenia hybrydowego, prowadzonego z panelistami z profesjonalnego studia z dostępem online dla uczestników. Konferencja, zorganizowana przez wydawcę magazynu „Hotelarz”, pod patronatem merytorycznym firmy doradczej Pro Value, zgromadziła niemal 400 przedstawicieli branży oraz 35 panelistów. Patronat strategiczny nad wydarzeniem objęły firmy Polski Holding Hotelowy oraz Samsung Electronics, a sponsorem platynowym była sieć hotelowa Marriott International. Konferencję, po oficjalnym powitaniu gości i uczestników przez Rafała Szubstarskiego, redaktora naczelnego magazynu „Hotelarz”, oraz Dorotę Malinowską, współzałożycielkę firmy ProValue, otworzyło wystąpienie Jakuba Klimczaka, busines development managera z STR, który przedstawił sytuację branży hotelowej i najnowsze dane ze świata oraz Europy Środkowo-Wschodniej. O tym, jak...


Wydanie: 5/2020, TARGI
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail