konkursy

Szef Team Challenge zakończony!

2020-07-01

Pierwszy wirtualny konkurs kulinarny MAKRO Polska dla uczniów szkół gastronomicznych za nami. Z rozwiązywaniem kuchennych zadań wyłącznie w wersji online najlepiej poradziła sobie drużyna z Bydgoszczy.

cooking team iv miejsce

Trwająca pandemia wirusa COVID-19 negatywnie odbiła się między innymi na edukacji. – W przypadku szkół gastronomicznych zawieszenie zajęć skutkowało dodatkową trudnością: brakiem możliwości organizacji warsztatów, lekcji pokazowych, czy konkursów kulinarnych w ich tradycyjnej formule - mówi Magdalena Figurna z MAKRO Polska. – Dlatego już w kilka dni po zamknięciu klas uruchomiliśmy cykl internetowych wykładów „Szef dla Młodych Talentów - Dokształcaj się...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl

To też może Cię zainteresować







W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail