Diners Club Polska i Diners Club CS planują połączyć siły, aby jak najlepiej wykorzystać potencjał finansowy, doświadczenie i zasoby.
Połączenie transgraniczne otworzy nowe możliwości biznesowe i organizacyjne, usprawni obu podmiotom przyśpieszenie procesów cyfryzacji oraz zapewni szersze wykorzystanie doświadczenia i potencjału obu firm. Formalnie polska spółka przekształci się w oddział. Ta forma prawna niesie wystarczająco szerokie kompetencje, aby zapewnić ciągłość działania i dbać o rozwój rynku lokalnego. Oczywiście wszystkie umowy z klientami oraz partnerami biznesowymi pozostaną bez zmian. – W grupie wspólnie uznaliśmy, że na szybko przekształcającym się rynku płatniczym potrzebujemy zmian, dzięki którym przygotowywane rozwiązania i innowacje będą mogły funkcjonować na kilku rynkach jednocześnie, mimo pewnych odmienności potrzeb.
Takie podejście pozwoli na oferowanie i wdrażanie dla klientów oraz partnerów jeszcze lepszych propozycji i warunków współpracy – mówi Paweł Pomianowski, dyrektor generalny Diners Club Polska. – Chcemy także efektywnie korzystać z możliwości płynnego transferu know-how pomiędzy rynkami oraz prowadzić efektywniej działania, które będą sprawdzać się od razu w kilku krajach, zapewniając efekt skali – dodaje. Połączenie pozwoli przyśpieszyć realizację kolejnych projektów, m.in. wejścia do nowych segmentów rynku i elastycznego dostosowania oferty do zmieniających się oczekiwań odbiorców usług, zarówno biznesowych, jak i indywidualnych. Już w najbliższej przyszłości Diners Club Polska zaproponuje klientom bezpłatny dostęp do globalnej sieci Wi-Fi oraz rozwiązania płatnicze typu pre-paid. Kolejną nowością będzie udostępnienie, w pierwszej kolejności klientom biznesowym, możliwości generowania indywidualnych zestawów danych instrumentu płatniczego na potrzeby internetowych transakcji. Taka „jednorazowa” karta do każdej transakcji to odpowiedź na oczekiwania klientów, szczególnie na potrzeby wydatków służbowych czy działalności komercyjnej.