Radisson Hotel Group wprowadza nową markę: Radisson Individuals i pozyskuje 10 nowych hoteli w regionie EMEA w trzecim kwartale 2020 r. Radisson Individuals to marka konwersji, która oferuje niezależnym hotelom i lokalnym, regionalnym sieciom możliwość bycia częścią globalnej platformy Radisson Hotel Group, czerpania korzyści z międzynarodowej świadomości i doświadczenia grupy z możliwością zachowania własnej wyjątkowości i tożsamości.
Hotele Radisson Individuals są wybierane ze względu na ich własne cechy i wyjątkowość. Oferują gościom możliwość odkrywania nowych lokalizacji na całym świecie z jednoczesnym zapewnieniem wysokiego standardu sieci Radisson Hotel Group oraz gościnności i usług, którym prześwieca hasło „Yes, I can!” w połączeniu z lokalnymi smakami i osobowością hoteli członkowskich. Radisson Individuals stanowi okazję dla hoteli, aby zwiększyć swoją widoczność, pielęgnować zaufanie klientów i dotrzeć do szerszej publiczności za pośrednictwem wielu kanałów dystrybucji i globalnej struktury sprzedaży. Hotele te skorzystają na sile kontraktowej, która pochodzi z marki, której zaufały miliony gości na całym świecie. Hotele będą korzystać ze zintegrowanych platform informatycznych i platform przychodów, a także z kompleksowych systemów operacyjnych zapewniających wysokie marże GOP. Hotele, które chcą dołączyć do Radisson Individuals, zostaną poddane ocenie zgodności, koncentrującej się na czterech kluczowych parametrach: zgodności z protokółem SGS dotyczącym zdrowia i bezpieczeństwa, indeksem online ocenianym na podstawie ich GRI (zrównoważony rozwój), zgodności z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz możliwości podłączenia do głównych systemów operacyjnych grupy. Hotele Radisson Individuals będą musiały przejść szkolenia w zakresie filozofii grupy „Yes, I can!” i osiągnąć ponad 80 proc. punktów GRI, co zapewni gościom wysokie standardy jakości obsługi.