POLAGRA – podsumowanie edycji 2021

2021-10-13

W dniach 4-6 października, na ternie Międzynarodowych Targów Poznańskich, odbyły się targi branży spożywczej POLAGRA. Wydarzeniu towarzyszyły Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowania  TAROPAK. Obie ekspozycje zajęły łącznie 2 pawilony, a swoją ofertę zaprezentowało blisko 200 firm z 13 krajów.

Polagra laureacji Master Baker 2021

Początek jesieni w Poznaniu oznacza tylko jedno  - POLAGRA. To jedyne wydarzenie dla branży spożywczej w Polsce, które mimo pandemii zachowało ciągłość i odbyło się zarówno w roku 2020 jak
i w obecnym. A nastroje w branży, sadząc po liczbie zwiedzających, poprawiają się. Zarówno producenci, jak i dystrybutorzy żywności są gotowi do spotkań, poszukują nowych klientów, produktów, usług, chcą rozmawiać o przyszłości.

Nowości w branży spożywczej

Tegoroczna ekspozycja POLAGRY to, zgodnie z założeniami marki, połączenie żywności, technologii dla branży spożywczej i sektora HoReCa. Na ekspozycji swoje najnowsze produkty prezentowały spółdzielnie mleczarskie, producenci mięsa i wyrobów mięsnych – w tym z Portugalii, producenci alkoholi, słodyczy, napojów słodzonych. Nie zabrakło też cieszących się coraz większą popularnością wśród konsumentów produktów ekologicznych takich jak np. marchewka kiszona, kimchi z burak, łosoś jurajski, czy też regionalnych jak na przykład sery łomnickie, pochodzących z mniejszych manufaktur. Salon FOODTECH to z kolei wystawa najnowszych maszyn i urządzeń, bez których trudno wyobrazić sobie proces produkcyjny w nowoczesnym zakładzie. Na ekspozycji można było nawet zaobserwować prace niektórych z nich.

fotobueno POLAGRA 04 10 2021 1720

Nie powinno więc dziwić, że Grzegorz Puda, minister rolnictwa i rozwoju wsi, podczas gali otwarcia targów, która miała miejsce 4 października, zachęcał do wizyty w Poznaniu podkreślając, że targi są doskonałą okazją by rolnicy, przedstawiciele firm, przedsiębiorcy mieli okazję do wymiany doświadczeń, zapoznania się technologiami.

Sięgnęli po złoto

Podczas wspomnianej gali wręczono także Złote Medale Grupy MTP. Niekwestionowanym liderem
w tym roku w kategorii FOOD była Grupa Mlekovita, która otrzymała aż 12 statuetek. Nagrodzono także produkty takich firm jak: Krajowa Spółka Cukrowa, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Kole, Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie...


Polecamy
Strefa prenumeratora


  Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata RYNKU TURYSTYCZNEGO to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.rynek-turystyczny.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 20
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego na stronie www.sklep.pws-promedia.pl
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Restauracji napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail