RateHawk.com, internetowy system rezerwacji hoteli, biletów lotniczych i transferów dla profesjonalistów z branży podróżniczej, uruchomił nowe środki płatności: partnerzy RateHawk mogą teraz płacić za usługi turystyczne kartą klienta podczas dokonywania rezerwacji lub zdalnie, wysyłając klientowi link do płatności.
Nowe rozwiązania pomogą agentom znacząco usprawnić zarówno obsługę klienta, jak i przepływ płatności, umożliwiając jednocześnie bezpieczne prowadzenie działalności w każdym środowisku epidemiologicznym.
Dotychczas możliwość płacenia za rezerwacje przy użyciu prowizji agenta wliczonej w cenę za pomocą karty klienta była dostępna dla partnerów tylko na życzenie. Teraz wszyscy agenci mogą korzystać z tej funkcjonalności – nowe metody są już dostępne na ich kontach online. Co więcej, płatności można dokonać na jeden z dwóch sposobów: partner może wprowadzić dane karty klienta podczas rezerwacji, albo stworzyć link do płatności i wysłać go do klienta w dowolny sposób, na przykład w wiadomości e-mail, SMS lub przez sieci społecznościowe. W tej sytuacji klient musi jedynie kliknąć link i dokończyć płatność kartą – cały proces odbywa się zdalnie.
Płatność poprzez link jest szczególnie przydatna, gdy klient chce zapłacić kartą, a partner nie posiada terminala płatniczego. Co więcej, nowa metoda płatności znacznie upraszcza komunikację pomiędzy agentem a klientem, jeśli znajdują się oni w różnych lokalizacjach geograficznych – nie ma potrzeby spotykania się w biurze w celu dokonania płatności, co oznacza, że działalność może być prowadzona z dowolnego miejsca na świecie. Ponadto korzystanie z linków do płatności umożliwi agentowi pracę niezależnie od środowiska epidemiologicznego – jest to bezpieczna metoda, która nie wymaga żadnego kontaktu fizycznego pomiędzy stronami.