Traveltech

UNWTO stawia na cyfrową przyszłość turystyki

2022-05-18

UNWTO ogłosiło uruchomienie programu Digital Futures, którego celem jest przyspieszenie przyjmowania nowych technologii wśród przedsiębiorstw turystycznych. UNWTO digital

Opracowana we współpracy z niektórymi z wiodących światowych firm technologicznych, finansowych i biznesowych jak np. Mastercard, inicjatywa koncentruje się na małych i średnich przedsiębiorstwach, które stanowią 80% wszystkich przedsiębiorstw turystycznych. UNWTO ma na celu dotarcie do co najmniej 1 miliona MŚP z branży turystycznej w okresie trwania programu, zapewniając im podstawowe umiejętności i wiedzę niezbędną do wykorzystania nowych i powstających technologii.

Program Digital Futures pomoże im podnieść się po skutkach pandemii i pchnąć naprzód sektor, napędzany innowacjami i nowymi technologiami.

- Małe firmy są podstawą turystyki. Program Digital Futures pomoże im podnieść się po skutkach pandemii. Aby zapewnić MŚP odpowiednie wytyczne i narzędzia - powiedział Sekretarz generalny UNWTO Zurab Pololikashvili.

Program opiera się na narzędziu do diagnostyki gotowości cyfrowej, które porównuje MŚP w kluczowych wymiarach cyfrowych – łączności, rozwoju firmy, handlu elektronicznego, BIG DATA i analityki oraz płatności i bezpieczeństwa. W inauguracyjnym wydarzeniu, które odbyło się w IE Tower w Madrycie, wzięło udział około 200 uczestników, w tym ambasadorowie w Hiszpanii państw członkowskich UNWTO, a także agencje inwestycyjne i promocyjne oraz same MŚP.


Polecamy

To też może Cię zainteresować







W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail