europa

Nowa kampania DZT

2022-06-08

Niemcy, których znaczenie na europejskim i światowym rynku turystycznym rośnie od dłuższego czasu starają się zbudować nowy, zdrowy model turystyki.

D1

Zdrowy, a więc nie obciążający nadmiernie środowiska (zarówno naturalnego jak i kulturowego), zapobiegający zjawisku overtourismu i dającym szanse na rozwój również mniejszym i mniej znanym ośrodkom.

Nowa kampania wpisuje się w tę tendencję. Jej celem będzie promocja małych i średnich miast, jak również mniej znanych dzielnic dużych miast. Kładzie nacisk na miejsca, które potrzebują odrodzić się turystycznie w popandemicznym okresie

Promowane będą więc mniej znane wydarzenia i spotkania kulinarne i lokalne. Nowe działania wspierać będą między innymi lokalne piwowarstwo, winiarstwo i lokalne trendy kulinarne. Turyści mają odkryć lokalne rzemiosło i rękodzieło.


Polecamy

To też może Cię zainteresować









 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail