W Rainbow beztroskie wakacje trwają cały rok, dlatego choć bieżące lato w pełni, właśnie dziś rozpoczęła się przedsprzedaż kolejnego, już na 2023 rok. Na start do sprzedaży trafia oferta hoteli rodzinnych, w tym z polskimi animacjami, ale także z segmentu Premium, czy luksusowej półki Elite. Dla kupujących w przedsprzedaży przewidziano atrakcyjne rabaty, korzyści w postaci pewności niezmiennej ceny oraz możliwość elastycznej zmiany.
- Rozpoczęcie przedsprzedaży oferty letniej to dla nas zawsze ekscytujący moment. Sądząc po ilości zapytań, na start przedsprzedaży Lata 2023 czeka jeszcze więcej Klientów niż w poprzednich sezonach. Dlatego zaczynamy już w połowie sierpnia. Na zainteresowanie przedsprzedażą kolejnych wakacji z pewnością ma wpływ charakterystyka obecnego sezonu, w którym nie ma niskich cen w last minute. Klienci są świadomi jak na cenę wyjazdów wpływają koszty paliwa i kursy walut. Dlatego czekają na pierwszą przedsprzedaż, kiedy ceny są najniższe. W pierwszej kolejności do sprzedaży wprowadzamy hotele rodzinne. To właśnie rodziny są grupą rezerwującą wakacje z największym wyprzedzeniem – mówi Maciej Szczechura, Członek Zarządu Rainbow.
Przedsprzedażowa oferta rodzinna, to prawie 400 hoteli o bardzo różnym standardzie od ekonomicznych 3-3,5*, po bardzo mocne 5* stanowiące luksusową linię produktów Rainbow Elite. Bez względu na możliwości finansowe oraz preferencje, każdy może znaleźć coś dla siebie. Szczególne miejsce w ofercie letniej zajmują wyselekcjonowane hotele z Figloklubem, czyli z animacjami w języku polskim prowadzonymi przez absolwentów Akademii Rainbow od połowy czerwca do połowy września. To obiekty wyjątkowe pod względem lokalizacji, infrastruktury rodzinnej, położone na sporym terenie i często przy plaży lub w bliskiej o niej odległości. Nie brakuje w nich basenów, czy aquaparków. Najwięcej będzie można ich znaleźć w destynacjach powszechnie uznawanych za przyjazne rodzinom z dziećmi, takich, jak Grecja i Turcja – po 20, Bułgaria -10, czy Hiszpania – ok. 16. Rodziny preferujące bardziej egzotyczne miejsca Rainbow zaprasza do Figloklubu w Kenii.
- Rodziny to dla nas ważna grupa odbiorców. Zależy nam, aby oferta kierowana do nich była jak najbardziej różnorodna, dlatego cały czas wprowadzamy do oferty nowe elementy. Wiemy już np., że doskonałym pomysłem było wprowadzenie w tym roku linii luksusowych hoteli Rainbow Elite. Obiekty rodzinne znalazły się w grupie najchętniej wybieranych hoteli z tego segmentu. Klienci pokochali ich ponadprzeciętny standard, jakość obsługi i wyżywienia. Jeśli ktoś szuka obiektów gwarantujących jakość, ale bardziej przystępnych cenowo, wybierze hotele Premium lub standardowe. Od lat ogromną popularnością cieszą się nasze Figlokluby, w których prowadzimy autorski program zajęć i animacji w taki sposób, aby oprócz oczywistej zabawy, dzieci mogły się czegoś nauczyć, czy dowiedzieć na temat kraju w którym przebywają. Rodzice w tym czasie mogą odpoczywać albo brać udział w zajęciach sportowych i rekreacyjnych. Hotele rodzinne to dopiero początek. Już pod koniec sierpnia w sprzedaży znajdzie się pozostała oferta pobytowa, a w połowie września wycieczki objazdowe. – mówi Maciej Szczechura, Członek Zarządu Rainbow.
Przedsprzedaż oferty Lato 2023 opiera się na kilku filarach. Z jednej strony Rainbow oferuje zniżki nawet do 700 zł dla każdego dziecka lub do 1000 zł za pokój. Z drugiej strony zapewnia, że cena wakacji po zakupie nie wzrośnie, jeśli istotnie wzrosną kursy walut czy ceny paliwa. Aby uniknąć wzrostu ceny, należy wykupić usługę Pewność Niezmiennej Ceny za symboliczną złotówkę. Kolejny benefit pozwala na większą elastyczność. „Bezpłatne odwołanie rezerwacji bez podania przyczyny” daje możliwość rezygnacji do 30 dni przed wyjazdem i zamianę wpłaconej zaliczki na voucher do wykorzystania na inną, dowolną imprezę z sezonu Lato 2023. Uzupełnieniem promocji jest możliwość zakupu ubezpieczenia od kosztów rezygnacji w promocyjnej cenie 30 zł, lub w wersji rozszerzonej o Covid-19 za 50 zł/os. Zaliczka wynosi jedynie 15% wartości wyjazdu.