Wraz z rozwojem technologii, takich jak sztuczna inteligencja, wirtualna rzeczywistość, internet rzeczy, big data czy ChatGPT nabrał rozpędu także rozwój nowych, zdigitalizowanych rozwiązań i produktów. Również w branży turystycznej są one wyraźnie dostrzegalne – coraz częściej spotykamy się z takimi określeniami jak „turystyka 4.0” czy „inteligentna turystyka”.
Getaway to platforma, która odgrywa rolę intuicyjnego, inteligentnego i kompletnego kreatora podróży „szytych na miarę”. Dzięki dostępowi do preferencyjnych stawek oferowanych przez bazę hotelową i usługową na całym świecie oraz integracji wielu rozwiązań w jednym, narzędzie oszczędza klientowi zarówno czas, jak i pieniądze, dostarczając najlepszą możliwą konfigurację wyjazdu. Uzupełnieniem usługi planowania podróży jest pełna opieka 24/7 oraz organizacja wszelkich formalności, takich jak odprawy online, gromadzenie potwierdzeń i udostępnienie klientowi interaktywnego przewodnika na wyjazd.
Transformacja cyfrowa w turystyce oznacza dostosowywanie nowoczesnych rozwiązań do standardowych zadań związanych z organizacją podróży – od wyboru kieunku i planowania trasy, po rezerwację lotów i innych środków transportu, a także noclegów, lokalnych atrakcji czy restauracji. O kierunku rozwoju branży turystycznej w kontekście cyfrowej rewolucji mówi Grzegorz Mikielewicz, założyciel i CEO platformy Getaway, inteligentnego i kompletnego kreatora podróży „szytych na miarę”. Branża turystyczna jest nieustannie przekształcana przez nowe technologie w każdym jej aspekcie. Według raportu Digital Transformation Initiative (DTI) procesy cyfryzacji w sektorach podróży, turystyki i lotnictwa do 2025 r. osiągną wartość nawet 305 mld dolarów. Ten sam raport wskazuje, że spowodują one migrację wartości około 100 mld dolarów z tradycyjnych firm turystycznych do ich nowych, cyfrowych...