PHH wraz z inteliRobots inwestuje w sztuczną inteligencję

Grupa PHH, w partnerstwie z inteliRobots, rozpoczyna wprowadzanie przełomowego rozwiązania w obszarze obsługi gości – inteliRobots. To pierwszy taki polski produkt z wykorzystaniem amerykańskiej technologii, który znacząco usprawni funkcjonowanie usług hotelowych.

– Wprowadzenie robota inteliRobots do branży hotelarskiej to bardzo ważny krok w kierunku przyszłości, w której technologia odgrywa coraz większą rolę. Jest to doskonały przykład innowacyjnego podejścia do obsługi gości, które zrewolucjonizuje sektor hotelarski. Dzięki temu rozwiązaniu możemy w znaczący sposób poprawić efektywność obsługi i podnieść poziom zadowolenia gości. Takie rozwiązanie zapewne przyciągnie uwagę i ciekawość gości, co może przełożyć się na pozytywne opinie i polepszenie reputacji hotelu. Obecnie robot jest w fazie testowej, a następnie jako pierwszy będzie wdrożony w naszym hotelu Regent w Warszawie – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego. InteliRobots został stworzony z myślą o sektorze hotelowym, szczególnie w obszarze recepcji. Posiada intuicyjny interfejs umożliwiający przeprowadzenie procesu meldowania i wymeldowania gości w sposób błyskawiczny i precyzyjny. Szybko i sprawnie zaprogramuje klucz do pokoju, przetworzy płatność i automatycznie wyśle fakturę do gościa. Ponadto potrafi obsługiwać gości w wielu językach, udzielając im informacji na temat hotelu, lokalnych atrakcji i dostępnych udogodnień. W obecnych czasach, gdy bezpieczeństwo i higiena są priorytetem, robot minimalizuje kontakt z personelem i innymi gośćmi. Pracuje nieustannie przez całą dobę. Zastosowanie inteliRobots w hotelarstwie to nowoczesne rozwiązanie, którego celem jest wsparcie zespołu hotelowego w pracy przy meldowaniu gości, obsłudze w restauracji, lobby czy w pokoju hotelowym. Urządzenie będzie mogło przekazywać informacje do odpowiednich komórek i osób w sytuacji, gdy np. gość będzie miał indywidualne życzenia związane z obsługą hotelową lub będzie chciał złożyć rezerwację w restauracji. W planach jest również rozwinięcie funkcji robota w kierunku obsługi gastronomicznej, obejmującej przyjmowanie i rozliczanie zamówień od gości restauracji i baru.


Wydanie: 9/2023, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail