Travelist.pl na podium największych reklamodawców w branży

Portal Travelist.pl znalazł się na drugim miejscu w najnowszym rankingu „Top reklamodawcy” w kategorii travel agents – wynika z danych Gemius Polska. Od kwietnia do sierpnia 2023 r. dotarł do przeszło 29,6 mln Polaków, pozostawiając w tyle Booking.com, Rainbow czy TUI. Travelist.pl. to internetowy serwis rezerwacyjny należący do międzynarodowej grupy Secret Escapes.

rt 2023 09 920701 119033

W jego ofercie znajdują się wyselekcjonowane hotele zarówno w Polsce, jak i za granicą – z gwarancją najlepszej ceny na rynku. Gdy 10 lat temu rozpoczynał działalność, był najszybciej rozwijającą się firmą na polskim rynku e-travel. Rok temu znalazł się na pierwszym miejscu wśród serwisów turystycznych reklamujących się w internecie, obecnie zaś dołączył do ścisłej czołówki podmiotów obecnych w całej przestrzeni reklamowej – tym razem ranking obejmował bowiem również telewizję i radio. Jak wskazuje najnowsze badanie Gemius Polska, Travelist.pl wygenerował łącznie aż 675,9 mln kontaktów reklamowych, docierając do 29,6 mln realnych użytkowników, co przekłada się na całkowity zasięg w grupie Polaków w wieku 7-75 lat na poziomie aż 81,9 proc. W zestawieniu wyprzedził go tylko serwis wakacje.pl, a na dalszych miejscach znalazły się m.in. Booking.com, Rainbow, travelplanet.pl czy TUI. – To ogromny sukces, ponieważ już kolejny rok z rzędu znajdujemy się w czołówce reklamodawców z branży turystycznej w Polsce. W ubiegłym roku za sprawą samej reklamy internetowej dotarliśmy do blisko 24 mln użytkowników. Tym razem, uwzględniając również telewizję, do ponad 29,6 mln osób. Dane te pokazują, że nasze działania marketingowe przynoszą zauważalne efekty. Branża po pandemii wyraźnie się ożywiła – tłumaczy Agata Szulc, CEO w Travelist.pl. Wysoka widoczność marki to m.in. efekt kolejnej odsłony kampanii „Mamy Twój pomysł na wakacje”, która rozpoczęła się w czerwcu tego roku. Obejmowała ona m.in. reklamy telewizyjne, digital marketing i działania PR. Travelist.pl przygotował także specjalne oferty promocyjne, aby zachęcać zarówno do podróży w Polsce, jak i za granicą. Jedną z nich była akcja „Dzieci jadą gratis”, dzięki której w wybranych ofertach dzieci nawet do 12. roku życia były zwolnione z dodatkowych opłat. Duża aktywność reklamodawców z branży travel świadczy o tym, że nawet mimo trudniejszych ekonomicznie czasów Polacy nie rezygnują z podróży.


Wydanie: 9/2023, AKTUALNOŚCI
W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail