Ważne, z kim podróżujesz – nowa kampania PLL LOT w Warszawie na drugie półrocze

Ruszyła kampania wizerunkowa Polskich Linii Lotniczych LOT pod hasłem „Ważne, z kim podróżujesz”. Odzwierciedla ona wartości i dziedzictwo PLL LOT, a także podkreśla znaczenie wielopokoleniowości doświadczeń z marką. Kampania pokazuje, że lot samolotem to nie tylko przemieszczanie się między różnymi punktami. To zdecydowanie coś więcej.

rt 2023 09 228537 433666

Marka uświadamia, że to, z kim podróżujesz, ma ogromne znaczenie, gdyż linia lotnicza jest nie tylko przewoźnikiem, ale także prawdziwym towarzyszem spełniania podróżniczych marzeń. Materiały do kampanii wyreżyserował Szymon Pawlik, a za realizację odpowiada Film Produkcja. Kanwę filmu promocyjnego stanowi wielopokoleniowość doświadczeń z marką PLL LOT, wyrażona za pomocą symbolu plecaka, oznaczonego przypinkami z podróży, który jest przekazywany z pokolenia na pokolenie. Spot podkreśla, że narodowy przewoźnik, towarzysząc pasażerom w podróży, zapewnia im to, co jest najważniejsze: komfort i bezpieczeństwo. Poza wyróżniającą się i angażującą treścią, budzącymi emocje zdjęciami Macieja Rytera, cechą charakterystyczną kampanii jest zapadająca w pamięć muzyka. Warto podkreślić, że w spocie poza profesjonalnymi aktorami wzięli udział przedstawiciele zespołu personelu pokładowego, których na co dzień można spotkać podczas rejsów PLL LOT. W nagraniach wystąpili Dorota Żuchaj, Magdalena Boruć, Martyna Gradusiak, Emilia Szmolke oraz Natan Kubala. – Latanie to pasja wynikająca z chęci poznawania świata oraz otwartości na inne kultury i nowych ludzi. Tworząc platformę komunikacyjną dla PLL LOT, chcieliśmy opowiedzieć o tej pasji w ciekawy i nowoczesny sposób. Było to ogromne wyzwanie produkcyjne – od logistyki po ekscytujące wybory kreatywne. Ostateczny kształt kampanii to praca wielu osób, w tym niezwykle zdolnego reżysera Szymona Pawlika, którego oko do kadrów i doskonałe wyczucie dźwięków pomogło stworzyć kampanię na miarę wyjątkowej, globalnej marki, jaką są PLL LOT. Cieszę się, że tu każdy element jest na najwyższym poziomie – od muzyki, przez zdjęcia, aż po grę aktorską i ostateczny montaż – chwali Jakub Korolczuk, dyrektor kreatywny Grey Group Poland. Grey Group Poland przygotowała strategię i kampanię reklamową, media zaplanował i kupił Dom Mediowy Sigma BIS. Wszystkie działania zostały zrealizowane we współpracy z zespołem Biura Marketingu PLL LOT. Kampania, oprócz Polski, będzie realizowana także na rynkach Ameryki Północnej, Korei Południowej oraz Niemie


Wydanie: 9/2023, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail