Kampania Małopolski

11 listopada wystartowała, przygotowana po raz pierwszy na taką skalę, zimowa kampania promocyjna na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Przedsmak tego, co w sezonie zimowym oferuje Kraków i Małopolska, można zobaczyć w TVP, Polsacie oraz TVN.

ht 2023 12 363837 956462

Widzowie tych największych stacji telewizyjnych ponad tysiąc razy będą mieć możliwość obejrzenia spotów promocyjnych, które mają podkreślić zimowe atrakcje regionu i jego stolicy. W spotach ukazane zostały kultowe atrakcje turystyczne będące wizytówką zimowej Małopolski. Wśród nich oprócz zabytków Krakowa i jarmarku bożonarodzeniowego na Rynku Głównym są m.in. Kasprowy Wierch, Tatrzański Park Narodowy, Jaworzyna Krynicka, Słotwiny z wieżą widokową, Kotelnica Białczańska czy termy w Białce Tatrzańskiej. Autorzy zimowej kampanii zachęcają, by poznać gościnność regionu i Małopolan. Dajcie się skusić – na narty i na dłużej! Kampania spotowa realizowana jest przez Małopolską Organizację Turystyczną w partnerstwie z województwem małopolskim i miastem Kraków w krajowej części projektu „Małopolska – cel podróży”. Rezultatem tej części kampanii będzie zwiększenie rozpoznawalności Krakowa i Małopolski w kraju jako miejsc atrakcyjnych turystycznie także w okresie zimowym, a w perspektywie długofalowej – zwiększenie liczby turystów odwiedzających różne zakątki regionu.


Wydanie: 11/2023, AKTUALNOŚCI


 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail