RateHawk.com, dostawca internetowego systemu rezerwacji hoteli, biletów lotniczych i transferów dla specjalistów z branży turystycznej, zapowiedział ważną inicjatywę rebrandingu, obejmującą zaktualizowaną tożsamość korporacyjną, nową wizję strategiczną oraz nowe logo.
Nowa tożsamość została oficjalnie zaprezentowana podczas targów World Travel Market w Londynie. Ideą rebrandingu jest uhonorowanie cennej roli biur podróży, doradców oraz innych specjalistów z branży na całym świecie. RateHawk dostrzega w tych podmiotach prawdziwych superbohaterów, którzy codziennie stawiają czoło wyzwaniom, dostosowują się do dynamicznego krajobrazu branży i konsekwentnie wykraczają poza swoje zwyczajowe obowiązki, aby zapewnić klientom najwyższą satysfakcję.
Kryzys wywołany przez pandemię dodatkowo skomplikował złożoną sytuację branży, wymuszając błyskawiczne dostosowanie się do transformacji cyfrowej na poziomie, którego osiągnięcie zwykle zajmuje całe lata. Biura podróży musiały opracować od podstaw interakcje z klientami oraz łańcuchem dostaw w świecie dystansu społecznego, a także przyspieszyć integrację technologii cyfrowych w swoich codziennych działaniach. Zdając sobie sprawę z wymagającego charakteru roli specjalisty ds. podróży, Rate- Hawk niezachwianie angażuje się w opracowywanie narzędzi i technologii, które wzmacniają pozycję specjalistów ds. podróży, zmieniając ich w superagentów. Nowa tożsamość wizualna wykorzystuje czarno-żółtą paletę przy zachowaniu ugruntowanej estetyki firmy RateHawk, jednocześnie dodając projektowi nową energię i sprawiając, że lepiej zapisuje się on w pamięci odbiorcy. Żółty kolor marki – symbolizujący energię, podekscytowanie i entuzjazm – zyskał nowy, bardziej żywy i dynamiczny ton. Zaktualizowane logo zachowuje ciągłość oryginalnego projektu – w tym kultowy wizerunek jastrzębia, od którego firma RateHawk wywodzi swoją nazwę. Nowe wersje platformy po rebrandingu były publikowane przez cały listopad 2023 r. Ratehawk jest spółką zależną firmy Emerging Travel Group, globalnego biura podróży. Dzięki zróżnicowanemu zespołowi liczącemu ponad 2,6 tys. pracowników w 80 krajach, Emerging Travel Group osiągnęła w 2022 r. obrót netto w wysokości 1 mld dolarów