Sabre Corporation – jeden z czołowych dostawców oprogramowania i technologii w branży turystycznej oraz Polskie Linie Lotnicze LOT rozszerzają współpracę. Na jej podstawie oferta NDC przewoźnika zostaje udostępniona na całym świecie za pośrednictwem globalnego systemu dystrybucji (GDS) Sabre.
Technologia NDC umożliwi agentom przedstawianie pasażerom ofert nie tylko najbardziej konkurencyjnych, ale także spersonalizowanych pod kątem ich oczekiwań. Rezerwacja ofert NDC odbywać się będzie za pośrednictwem interfejsów API Sabre Offer and Order – agencyjnej platformy rezerwacyjnej Sabre Red 360 oraz systemu rezerwacyjnego online GetThere od Sabre. Dzięki współpracy z Sabre, wraz z rozpoczęciem dystrybucji oferty przez NDC, LOT dołącza do grona szesnastu linii lotniczych, korzystających z NDC na ponad 150 rynkach. – Polskie Linie Lotnicze LOT od chwili powstania prawie 100 lat temu są perspektywicznym oraz innowacyjnym przewoźnikiem i cieszymy się, że możemy być częścią ich przygody z NDC – powiedziała Kathy Morgan, wiceprezes ds. zarządzania produktami – distribution experiences, Sabre Travel Solutions. – NDC umożliwia liniom lotniczym pozyskanie nowych źródeł przychodów i oferowanie podróżnym jeszcze lepszej jakości usług. W Sabre stawiamy sobie za cel udostępnienie tych treści na szeroką skalę w kanale pośrednim, jednocześnie chroniąc kompleksowe procedury i wydajność operacyjną, tak ważne z perspektywy biur podróży. Polskie Linie Lotnicze LOT niedawno ogłosiły strategię na lata 2024-2028, która zakłada m.in. rozbudowę floty do 110 samolotów, uruchomienie blisko 20 nowych połączeń, zwiększenie liczby pasażerów o 70 proc. oraz intensyfikację działań środowiskowych i społecznych. Kolejnym kluczowym celem strategii jest poprawa jakości usług i zadowolenia pasażerów. NDC pozwala na udostępnienie najkorzystniejszej, spersonalizowanej oferty i szerokiej gamy usług dodatkowych, przedstawionych za pomocą bogatych treści wizualnych.