europa

#iamAUT wkacje influenserów bez mediów społecznościowych

2024-06-17

Projekt #iamAUT – Nawet influencerzy potrzebują prawdziwego urlopu: Austria Tourism (Narodowe Biuro Promocji Austrii) wysyła ich na urlop bez mediów społecznościowych.

 34130 Lieselotte xLaeta Kaiserschnitt Film GmbH

 

Austriacy, znani jako AUTfluencerzy, przejmują konta influencerów w mediach społecznościowych i prezentują austriacki styl życia. Program #iamAUT ma na celu zachęcenie influencerów do odłożenia telefonów podczas wakacji.

CMO Austria Tourism, Sandra Stichauner, mówi: „Austria to idealne miejsce, aby „wyłączyć się”. I to dosłownie!” . Coraz więcej osób czuje się przytłoczonych koniecznością ciągłej obecności w mediach społecznościowych. Presja bycia „zawsze online” dotyczy nie tylko influencerów, ale stała się istotnym problemem społecznym. Dlatego Austria Tourism (Narodowe Biuro Promocji Austrii) podkreśla, że wakacje powinny być prawdziwą przerwą, w tym także od mediów społecznościowych.
W ramach inicjatywy #iamAUT influencerzy spędzają wakacje w Austrii. Tym razem nie są oni zaangażowani w produkcję treści marketingowych. Przekazują swoje konta „zwykłym” Austriakom, którzy prezentują austriacki styl życia w mediach społecznościowych. Influencerzy mają stać się przykładem dla innych i odkładać telefon na czas wakacji, co ma również zmotywować innych do podobnego działania.
„Dzięki akcji #iamAUT pokazujemy influencerom, że Austria to idealne miejscem, aby „wyłączyć się”. I to dosłownie! Podczas gdy odrywają się od swojego stresującego codziennego życia i robią przerwę od mediów społecznościowych, interesujące austriackie osobowości przejmują ich konta i pokazują, jak przyjąć i zachować austriacki styl życia,” wyjaśnia Sandra Stichauner.

Influencerka xLaeta, rozpoczęła swój urlop w Salzburgu. Kolejni influencerzy mogą teraz zgłaszać się na swoją przerwę od mediów społecznościowych w Austrii.

Całą akcję rozpoczęła niemiecka influencerka lifestyle'owa xLaeta: wybrała się na urlop w Salzburgu i przez ostatnie dni korzystała z czasu offline – całkowicie bez kamery telefonu. W tym czasie jej konto przejęła AUTfluencerka Lieselotte, która prezentowała trzem milionom obserwujących uroki Austrii, w tym również lokalną kuchnię.
W najbliższych tygodniach inicjatywa będzie kontynuowana w kilku etapach: influencerzy z Holandii, Włoch i Czech będą korzystać z usługi AUTfluencer i spędzą offline urlop w Austrii.
Programu AUTfluencer jest od teraz dostępny także dla influencerów z Polski. Szczegóły i opis programu oraz zasady udział dostępne są na stronie #iamAUT | Time to AUTfluence.
Akcja, prowadzona pod hashtagiem #iamAUT, będzie miała zasięg międzynarodowy, a jej celem jest zmotywowanie innych do dołączenia do trendu i zafundowania sobie prawdziwej przerwy, z dala od presji mediów społecznościowych.


Polecamy

To też może Cię zainteresować







W najnowszym wydaniu
 




Strefa prenumeratora
ARCHIWUM ONLINE RYNKU TURYSTYCZNEGO:
Login:
Hasło:
Zapomniałem hasło


E-tygodnik
Bądź na bieżąco
Jeżeli chcesz otrzymywać w każdy poniedziałek przegląd najważniejszych informacji branżowych, zapisz się do listy subskrybentów.



Jeżeli chcesz wypisać się z listy odbiorców newslettera, wpisz adres e-mailowy i kliknij "rezygnuję".
Twój e-mail